AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Bekkenet mitt holdt på å daue etter fødselen til førstemann, hadde bekkenløsning store deler av svangerskapet, og den sykesenga vi hadde hjalp ikke i det hele tatt. Den var så smal, hard og jævlig at jeg gruer meg nesten mer til å ligge i den enn til selve fødselen denne gangen. Tror dere de har bedre senger på "lager" om man har behov for det? 😅 Anonymkode: 09e18...654
Maskinfører Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Tviler på at disse sengene er gode det er ikke noe en skal leve livet i men en kort periode
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tviler på at disse sengene er gode det er ikke noe en skal leve livet i men en kort periode Er jo rart at de er så dårlige når folk flest er på sykehuset for å bli bedre (eller komme seg etter svangerskap og fødsel), men nattesøvnen blir jo i verste fall forstyrret om man sover skikkelig dårlig. Anonymkode: 09e18...654
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg fikk tempur-madrass, den hentet de fra en annen avdeling. Men jeg var sengeliggende lenge da, i flere uker. De hadde neppe gjort det om det var snakk om to døgn. Anonymkode: 6e5f6...74f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk tempur-madrass, den hentet de fra en annen avdeling. Men jeg var sengeliggende lenge da, i flere uker. De hadde neppe gjort det om det var snakk om to døgn. Anonymkode: 6e5f6...74f Nei, skjønner jo at det blir dumt for såpass korte opphold 😊 Men det var virkelig drepen for bekkenet mitt, måtte ha smertestillende for å takle det, og det er jo ganske dumt når man faktisk kan gjøre noe med det. Anonymkode: 09e18...654
Millimani Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bekkenet mitt holdt på å daue etter fødselen til førstemann, hadde bekkenløsning store deler av svangerskapet, og den sykesenga vi hadde hjalp ikke i det hele tatt. Den var så smal, hard og jævlig at jeg gruer meg nesten mer til å ligge i den enn til selve fødselen denne gangen. Tror dere de har bedre senger på "lager" om man har behov for det? 😅 Anonymkode: 09e18...654 Du må nesten spørre på sykehuset, evt spørre om du kan ta med deg egen madrass 🤔 Hvis bekkenet ditt er ekstremt dårlig etter forrige svangerskap er du vel sengeliggende hjemme nå før fødsel. Da kan det jo bli vurdert keisersnitt
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk tempur-madrass, den hentet de fra en annen avdeling. Men jeg var sengeliggende lenge da, i flere uker. De hadde neppe gjort det om det var snakk om to døgn. Anonymkode: 6e5f6...74f Jeg får også alltid tempur da jeg er ekstremt undervektig og oppholdene mine varer mer enn noen dager. Anonymkode: c5984...179
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 Millimani skrev (Akkurat nå): Du må nesten spørre på sykehuset, evt spørre om du kan ta med deg egen madrass 🤔 Hvis bekkenet ditt er ekstremt dårlig etter forrige svangerskap er du vel sengeliggende hjemme nå før fødsel. Da kan det jo bli vurdert keisersnitt Er bare 12 uker på vei så har ikke rukket å bli sengeliggende ennå, men regner med jeg blir det innen noen måneder sånn som sist. Men hvordan skal keisersnitt hjelpe? Anonymkode: 09e18...654
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har født 2 ganger (på to forskjellige sykehus) og vært innlagt 4 ganger for operasjoner og aldri opplevd at sengene har vært noe dårlig. Tvert imot, jeg har alltid synes sengene har vært gode. Anonymkode: 967d7...64b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 Millimani skrev (13 minutter siden): Du må nesten spørre på sykehuset, evt spørre om du kan ta med deg egen madrass 🤔 Hvis bekkenet ditt er ekstremt dårlig etter forrige svangerskap er du vel sengeliggende hjemme nå før fødsel. Da kan det jo bli vurdert keisersnitt Ved keisersnitt kan man bli enda mer sengeliggende da. Operasjon i magen som hemmer bevegelse og ofte gir lenger opphold, i tillegg til vondt bekken. For en dum ting å si. Anonymkode: 5a962...482
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har to barn hvorav jeg lå på barselavdeling med førstemann og barselhotell med andremann (St. Olavs i Trondheim). Min erfaring er at dobbeltsenga på hotellet er mykere og bedre enn sykehussenga på barselavdeling😅 men du må nesten høre med sykehuset du skal føde på, om de evt. har noen madrasser på lager hvis man trenger ekstra polstring Anonymkode: e0082...ba1 1
Sirah Skrevet 26. oktober 2023 #12 Skrevet 26. oktober 2023 Tror nok dette er veldig smak og behag og en solid dose flaks. Jeg er superkresen på senger, men sist jeg var på sykehus så likte jeg faktisk senga. Noen senger er nok eldre/mer slitt enn andre og det er nok litt flaks/uflaks hva man får i tillegg til at alle har sine egne preferasner for hva som er en "god seng".
Rhodiola Skrevet 26. oktober 2023 #13 Skrevet 26. oktober 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå