Gå til innhold

Vognpose til sportsdel bugaboo fox 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en arvet voksi urban som er 10 år gammel. Denne har funket bra i bagdel, men nå som vi må tre seler gjennom i sportsdelen, har det dukket opp en «utfordring». Vi ønsker å ta vognposen inn på natta i barnehagen, men vi må da legge den på plass selv neste morgen. Det vi sliter med er at åpningene til selene i posen er veldig trange, og det blir et j strev å stå med det der hver morgen før jobb. Det kan være at alderen på posen er grunnen til små åpninger? Jeg har ikke sett på andre sine poser.

Noen som vet om vognposer som ikke er så sinnssykt tighte over selene? 

Anonymkode: c160d...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det du spør om, men hvis det er slik at vognen skal stå ute om natten i bhg så ville jeg valgt en annen vogn enn Fox 3. Den er dyr, du får mye for den på bruktmarkedet, men verdien går til 0 hvis du får mugg i den.

Anonymkode: 56f6a...fb3

Skrevet

Uholdbart at vogna stå ute om natta i bhg😱 

Ta vogna med hjem hver dag! Da slipper du styr me selene og slipper dyr å insekter og fukt i vogna. 

Skrevet

Den nyeste voksi urban har borrelås, så er ekstremt enkelt å ordne med seler der. 

Har også easygrow, men der opplever jeg det Samme som du gjør nå. Bugaboo har også en egen vognpose som er lett å tre selene, men usikker på hvordan den er mtp varme og kvalitet osv.

Anonymkode: 3233f...419

Skrevet

Kan du ikke bare ta av hele sittedelen og bare la understellet stå ute om natta?

Anonymkode: 67625...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...