tormod Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 Hmmm.. under en meget hyggelig kveld i går, så tror jeg muligens at kjæresten min fikk sin første multiorgasme.. men siden verken jeg eller hun har vært med på noe slikt lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg med å bekrefte/avbekrefte dette... ( har vel egentlig ingen betydning hva det var, for nydelig var det for oss begge, men litt nyskjerige da vet du..) Hennes beskrivelse var slik: Først en meget kraftig orgasme, for så å gå ca 1 min før det igjen bygde seg opp. Nå kom hun igjen ( ikke så kraftig) men hun følte at hun lå med en eneste lang orgasme i ca 45 min... Så det VI lurer på om dette høres ut som en multiorgasme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 Kan nok høres ut som at din samboer hadde en "multiorgasme". Når jeg har det føles det liksom som om at jeg ikke "lander" igjen før lenge etterpå. Selv om det er flere orgasmer kjennes det litt ut som en lang en i og med at det er så kort tid mellom hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 6. november 2002 #3 Del Skrevet 6. november 2002 Er d noe spesielt dere gjør....dere som får dette... :o ???? Bare lurer....vil også ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 6. november 2002 #4 Del Skrevet 6. november 2002 Nei, kosejente det er ikke noe vi gjør det bare er sånn. Men har ikke bestandig vært sånn jeg heller. Kanskje det har noe med alder å gjøre???? Kvinner modnes vel mer og mer etterhvert. Er ikke urgammel jeg da (30) , men kanskje det kan ha noe med saken å gjøre. Det må vel også nevnes at jeg har et trygt forhold til min egen seksualitet og mannen min kjenner absolutt alle sider ved meg. Tror det er viktig å kjenne kroppen sin godt både for den som eier den og den som "disponerer" den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 7. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2002 @Kosejente tror nok d tvillingmamma´n sier gjelder for oss også, vi er begge 25 år. Men alt teller jo.. dagsform osv. og jenta mi får kun orgasmer ved oralsex og/eller ved bruk av vibrator. (en å annen g-p orgasme kan komme uten dette men..) Det vi har "jobbet" litt med er hvor forsiktig jeg må være etter den første orgasmen.. nytter ikke med ville bevegelser og direkte berøring av clitoris da nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #6 Del Skrevet 7. november 2002 Hehehe...hvis d avhenger mye av alder og modning...må jeg bare si at jeg er eldre enn dere begge tvillingmamman og Tormod.... D siste du nevnte Tormod med meget forsiktig stimulering etter første orgasme...og at det virkelig går an å fortsette, fant jeg ut for ikke så lenge siden... Så maybe soon..??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 7. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 7. november 2002 da skal du se at den snart kommer vet du.. det var det som var "problemet" hos oss også.. syns jeg var utrolig forsiktig jeg, men ble alikevel litt for ømtålig der nede.. Mitt tips er å bruke "bred" tunge i stedet for tungespissen, og stimulere mer i området rundt cl istedet for direkte på... håper at dette kan hjelpe.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 7. november 2002 #8 Del Skrevet 7. november 2002 Min erfaring er som du sier Tormod: Stimuler område rundt og ikke direkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #9 Del Skrevet 7. november 2002 hmmm... jeg blir kåt av det dere beskriver.... :oops: JEG VIL OGSÅ!!! Har bare opplevd 'vanlig' orgasme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øo Skrevet 11. november 2002 #10 Del Skrevet 11. november 2002 Kom og knull med meg kosejente da skal du få skrike ut og så en skikkelig orgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå