AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Mannen min er politi, men nå i disse budsjett tider står han uten jobb. Noen andre som har det sånn/har partner som ikke har jobb? Hva jobber dere med mens dere venter? 😄 Anonymkode: d481c...a11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 https://radio.nrk.no/podkast/statens_mal_for_medarbeidersamtale/l_76d9df21-2775-42fb-99df-212775c2fb1f Anonymkode: 0b9fa...17a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Traff en på akuttpsyk som var ferdig utdannet i vår. Fikk høre det var flere som jobbet der som var utdannet politi, og ikke fikk jobb innen det. Anonymkode: abad8...8ac 1
Majer Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Vet om et par som tok språkutdanning. Sikkert noen i it og.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Det er mange som sliter med å få jobb som politi for tiden. Så føler med deg. Anonymkode: 54d10...4ef
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg var miljøterapeut i to år før jeg fikk jobb. Søkte alle jobber jeg fant på Webcruiter, men ingen napp. Gode karakterer, gode referanser, gode søknader, men ikke ett eneste intervju. Hadde praksis på ett kontor som ble lagt ned, så hadde ingen relevante kontakter som kunne fremsnakke med så jeg fikk jobb. Så fikk jeg jobb som etterforsker. Er det på 4. Året og har fortsatt å søke til de stillingene jeg egentlig har lyst på. Tar også studie fulltid ved siden av. Ingen napp fremdeles. Så ja, vi jobber som regel med miljøarbeid på ulike arenaer, til vi får en jobb i riktig etat men feil sted og feil arbeidsoppgaver, før vi gir opp/får større forpliktelser og går tilbake til miljøarbeid eller skifter beitet helt. Bedre lønn og vilkår, men ikke en like spennende jobb. Hadde lett jobbet på orden for halve lønna jeg har nå som miljøterapeut. Anonymkode: 72e5e...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg tror mange blir lekepoliti slik som vekter på kjøpesentre eller dørvakt på utesteder og lignende. Anonymkode: bea52...524
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 Det er noe skikkelig dritt! Mannen min tok politivikariater alle veier. Han flyttet rundt i landet fra vikariat til vikariat over flere år, bokstavelig talt noen måneder her og der. Vi var enige om at det var viktig at han klorte seg fast i politietaten hvis det skulle være håp for han. Det er jo diverse godkjenninger som går ut på dato. Til slutt endte vi opp på samme sted, da fant vi ut at vi kunne tåle hva som helst og giftet oss så og si med det samme 🙌 Anonymkode: a8feb...edd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå