AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er rett og slett det som kalles bleik. Liker ikke bruke foundation og sånt som smøres inn, klarer ikke den følelsen på huden, men lurer på om bronzer kan være et alternativ? Hvilke andre alternativer har jeg evt enn foundation og selftan? Kan mine bleke medsøstre komme med noen tips til ei som ønsker litt mer farge og glød uten å måtte gå all inn med foundation? 😇 Anonymkode: ba041...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg er veldig bleik (ofte 01 og 02 i Foundation) og jeg bruker den lyseste bronzeren fra Physicians formula Jeg synes den gir fin glød og farge til meg hvert fall, bare husk å ta den på nakken og ørene også. Også bruker jeg den lyseste blushen fra samme merke. Anonymkode: ad130...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg bruker Guerlain teracotta light cool om sommeren og Bobbi Brown Antigua om vinteren. Er man veldig blek kan det være lurt å velge noe med rosa undertone. Jeg blir skitten og orange av de fleste bronzere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg er blek og bruker det, både i flytende form og i pudderform. I flytende form har jeg den lyseste fra Sensai, den er fin å blande inn i fuktighetskrem eller alene. Gir veldig fin glød! På vinteren når huden er ekstra blek blander jeg den ut. Solpudder fra Guerlain (de har kalde og lyse toner). Anonymkode: fb997...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå