Gå til innhold

Kjøpt meg en iPhone 15 pro, har 8 plus fra tidligere. Hva er forskjell mellom de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet, blir jo kjent med den nye etterhvert. Lurer bare sånn raskt på om hva slags nytt den nye har, ift den gamle.

Jeg har med andre ord ikke vært innom verken X, 11, 12, 13, 14 ellernoe. Så det blir et stort hopp, hva slags ting kan jeg ha det "gøy" med, som jeg ikke har opplevd før.

Takk for svar

Anonymkode: 371f9...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir en meget stor oppgradering. Alt er bedre, bare vent til du får den så får du kjenne på det.

Skrevet

Dynamic island og bedre kamera. Det er vel det? USB C lading..

Anonymkode: e76f2...d1d

Skrevet

Omtrent ingenting.

Anonymkode: 2e78f...078

Skrevet

Jeg gikk fra 8 til 14 Pro i fjor. Største forskjellen for min del var dynamic island, bedre batteri og bedre lagringskapasitet (jeg kjøpte med ekstra GB). Veldig fornøyd! 15 kommer dessuten med USB-C. 

Anonymkode: 5b06d...c2c

Skrevet

Og bedre kamera, selvsagt. 

Anonymkode: 5b06d...c2c

Skrevet

Du mister «hjem» knappen og fingeravtrykk sensoren.litt bedre kamera.

Anonymkode: 0a22b...e72

Skrevet

Siden du er kjent med iPhone 8, kan du lese denne artikkelen om iPhone 15 pro og få en indikasjon på forskjeller. https://www.tek.no/test/i/jljwoe/apple-iphone-15-pro-iphone-15-pro-max

Syns selv at kameraet er fantastisk bra på de nye iPhonene. Jeg har ikke selv, men har fått sett noen bilder familie har tatt. Prøv for eksempel å ta bilder av månen🤩

Anonymkode: 75cfe...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...