AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Hei! Jeg har tatt steget jeg har tenkt mye på de seneste årene, nemlig å få barn på egenhånd. Jeg har riktignok ei fra før, men ønsker flere barn og klarer ikke å møte noen jeg ønsker å få barn med. Sååå.... derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle gjøre dette alene om jeg ikke fant meg mann innen min egen tidsfrist. Så da jeg fikk mens i oktober ringte jeg klinikken og sa jeh var klar, var på UL for å sjekke el torsdag 19.okt, satt ovitrelle på søndagen etter og vart inseminert mandagen. Så nå blir det noen lange uker å vente .. Jeg har tatt tester 2 dager for å finne ut når ovitrelle er ute av kroppen og reell testing kan begynne. Er det flere her som vil dele sin reise med ovitrelle? Erfaringer osv? Evt om prøvingen? Anonymkode: 10959...418
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har hatt 7 insemineringsforsøk og 7 ivf forsøk, har brukt ovitrelle på alle forsøkene. Har testet på 5 av forsøkene med babyplan graviditetstester for å se om ovitrellen slår ut, men på meg har det ikke gjort det på noen av forsøkene. Testet supersvakt positiv 6 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst. Anonymkode: 2fc83...395
Susidus90 Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har hatt 7 insemineringsforsøk og 7 ivf forsøk, har brukt ovitrelle på alle forsøkene. Har testet på 5 av forsøkene med babyplan graviditetstester for å se om ovitrellen slår ut, men på meg har det ikke gjort det på noen av forsøkene. Testet supersvakt positiv 6 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst. Anonymkode: 2fc83...395 Oi, er visst veldig forskjellig. Har også lest om folk det slått ut helt til dag 11-12. Her har jeg foreløpig bare tatt 2 (2 og 2 dpo) tester og begge er 2 streker synlig. Hvordan gikk det til slutt? Er du gravid per dags dato forresten?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Susidus90 skrev (1 time siden): Oi, er visst veldig forskjellig. Har også lest om folk det slått ut helt til dag 11-12. Her har jeg foreløpig bare tatt 2 (2 og 2 dpo) tester og begge er 2 streker synlig. Hvordan gikk det til slutt? Er du gravid per dags dato forresten? Ja jeg ble endelig gravid og er nå i første trimester. Ta en test på testdagen til klinikken , da vil du få riktig svar på om du er gravid Anonymkode: 2fc83...395
Susidus90 Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg ble endelig gravid og er nå i første trimester. Ta en test på testdagen til klinikken , da vil du få riktig svar på om du er gravid Anonymkode: 2fc83...395 Ååå gratulerer!!❤️❤️ Jeg skal ta en blodprøve den 08.11, men føler det er lenge til. Heldigvis har jeg litt på timeplanen så forhåpentligvis går de neste 2 ukene fort🤞🏻🤞🏻🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Susidus90 skrev (10 timer siden): Ååå gratulerer!!❤️❤️ Jeg skal ta en blodprøve den 08.11, men føler det er lenge til. Heldigvis har jeg litt på timeplanen så forhåpentligvis går de neste 2 ukene fort🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Jeg anbefaler deg sterkt å ikke teste før testdag Anonymkode: 2fc83...395
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg hadde innsett av 5 dagers blasto, og testet jevnlig fra 2dpt. To dager etter innsett hadde jeg en svak positiv test, som jeg regner med er ovitrelle. (Da er det 8 dager siden ovitrelle ble satt). Dag 3-7 etter innsett var testene blendahvite, før det på kvelden dag 7 kom en skikkelig svak strek på strimmeltest. Anonymkode: ec54d...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå