Gå til innhold

Dating kurs forteller om mye som er overaskende!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 32 år gammel kvinne som har meldt meg på en sånn kurs for å få dating livet på hjul. Billig var det ikke heller, ca 15000 for 7 kurser. I det ble det anbefalt at kvinner burde starte opp dating prosessen rundt 23 hvor de er på sitt beste og at ting kan ta flere år før man finner noen som passer, gå på dater og sikre seg en langvarig forhold. Det ble nevnt at verste tiden for jakten er rundt 28-31, men herregud jeg er jo 32. 

drømmen er å finne en mann som er ca 25-29 og har en million lønn, med en atletisk kropp, men her impliserer kursleder at det er for sent. Under en og en samtale hvor vi forteller våre spesifikt problemstilling, forteller han meg at jeg må bytte på preferanser og sikte for menn som kanskje er opptil ti år eldre enn meg. Er det virkelig noe man skal ta med seg eller er det bare bortkastet penger???????

Anonymkode: 39212...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

troll

Anonymkode: bcc13...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Bortkastet penger. Jeg kunne lett holdt det kurset for deg for 14000.

• Liker 7
Skrevet

Penger ut av vindu for min del. Nå er jeg mann da og var på en sånn syv dagers kurs hvor jeg betalte nesten 30 000 kroner. Lærte ikke noe som jeg ikke antok fra før.

Anonymkode: 529d3...a76

• Liker 1
Skrevet

Tja, det er jo noe sannhet i det da. 
Hvis du vil ha en toppsjiktet mann, så må du jo være i toppsjiktet selv. 
Disse mennene kan jo bare velge og vrake, så hvorfor skal de velge akkurat deg? 

Anonymkode: 306ba...86f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er en 32 år gammel kvinne som har meldt meg på en sånn kurs for å få dating livet på hjul. Billig var det ikke heller, ca 15000 for 7 kurser. I det ble det anbefalt at kvinner burde starte opp dating prosessen rundt 23 hvor de er på sitt beste og at ting kan ta flere år før man finner noen som passer, gå på dater og sikre seg en langvarig forhold. Det ble nevnt at verste tiden for jakten er rundt 28-31, men herregud jeg er jo 32. 

drømmen er å finne en mann som er ca 25-29 og har en million lønn, med en atletisk kropp, men her impliserer kursleder at det er for sent. Under en og en samtale hvor vi forteller våre spesifikt problemstilling, forteller han meg at jeg må bytte på preferanser og sikte for menn som kanskje er opptil ti år eldre enn meg. Er det virkelig noe man skal ta med seg eller er det bare bortkastet penger???????

Slutt å tull ts.

Om du vil ha en kvinne som er 10 år yngre enn deg må du bli morsommere først å fremst, dette er for dårlig. 

Meld deg på mitt kurs idag ts, skal lære deg å være grei for den slanke prisen av 50 000 kr!! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Penger ut av vindu for min del. Nå er jeg mann da og var på en sånn syv dagers kurs hvor jeg betalte nesten 30 000 kroner. Lærte ikke noe som jeg ikke antok fra før.

Anonymkode: 529d3...a76

Hvorfor! Det er svindel

Slutt å meld dere på kurs

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du burde brukt disse pengene på en psykolog istedenfor. 

• Liker 5
Skrevet

Uff, håper for din del at dette bare er trolling 

Skrevet

Gratis datingtips: Lær forskjellen på "et kurs" og "en kurs".

Anonymkode: f2b76...23c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Og dette betalte du 15 000 kr for? Det er jo commonsence.... er 33, dame, er ikke interessert i yngre menn en meg. Hadde jeg blitt singel,  hadde jeg godt for noen som er MINST 10 år eldre... nåværende er 3 år eldre.

Anonymkode: af257...a7f

Skrevet

Last ned Tinder, du, og bruk pengene på grammatikkurs. 

Anonymkode: 2a34f...db1

• Liker 1
Skrevet

Kurs for å date? Virkelig? Hvor vanskelig kan det egentlig være?

Skrevet

Jobb litt med deg selv først, dine krav til partner er jo kun overfladiske ting, så virker ikke helt som du er klar 

Anonymkode: bbad5...a85

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og dette betalte du 15 000 kr for? Det er jo commonsence.... er 33, dame, er ikke interessert i yngre menn en meg. Hadde jeg blitt singel,  hadde jeg godt for noen som er MINST 10 år eldre... nåværende er 3 år eldre.

For ei som er feit og stygg, kanskje. Vi andre dater jevngamle menn 🙂

Anonymkode: 3061d...c1d

• Liker 2
Skrevet

Det der hørtes veldig rart ut. Trolling??? 

Anonymkode: 971fc...0bc

Skrevet

For ei som er feit og stygg, kanskje. Vi andre dater jevngamle menn 🙂

Litt feit er jeg men hadde ikke kalt meg stygg, heller en sliten småbarnsmor.  Jeg har også tenkt det samme men ser nå, spesielt etter å ha fått barn at jevngamle menn virker kanskje litt unge, jeg klikker bedre med noe eldre,  og de mest interessante refleksjoner hører fra de som er sikkert 10+ eldre. Er veldig glad at mannen ikke er jevngammel.  Så jeg skjønner godt hvis hun fikk den anbefalingen fra kurset.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt feit er jeg men hadde ikke kalt meg stygg, heller en sliten småbarnsmor.  Jeg har også tenkt det samme men ser nå, spesielt etter å ha fått barn at jevngamle menn virker kanskje litt unge, jeg klikker bedre med noe eldre,  og de mest interessante refleksjoner hører fra de som er sikkert 10+ eldre. Er veldig glad at mannen ikke er jevngammel.  Så jeg skjønner godt hvis hun fikk den anbefalingen fra kurset.  

Ts er en mann som troller.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: e7158...e5a

• Nyttig 3
Skrevet

Om jevngamle menn virker unge, virker du også ung, de er din alder biologisk. 

Ingen garanti at noen som er eldre kommer med bedre refleksjoner, siden det varierer fra person til person hvor kloke de er. 

Men, du liket det du liker. Jeg derimot liker jevngamle, begge er lov, ingen tvang til noe vi ikke vil. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...