Gå til innhold

Når en skal kjøpe stringtruser, skal en kjøpe samme str som vanlige truser? Eller skal en gå opp str.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en skal kjøpe stringtruser, skal en kjøpe samme str som vanlige truser? Eller skal en gå opp eller ned i str.?

Hvor får en kjøpt de mest behaglige?

Jeg prøvd alle tre alternativene, men blir ikke enig meg selv om hva som passer best. Så da trenger jeg noen tips om hva dere gjør. Jeg har så og si aldri brukt det før, så da tenkte jeg ville prøve det og se om jeg fortsetter eller dropper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun string, kjøper de ensfargede i bomull fra Cubus. Bruker M i bukser men kjøper aldri mindre enn XL i truser, mye fordi jeg hater at trusene er tettsittende, men også fordi jeg alltid tromler truser og de da krymper litt.

Anonymkode: 16c3c...ae3

Skrevet

Liker også å gå opp, de ganger ellers. 

Anonymkode: 122a5...c3a

Skrevet

Kjøper alltid i samme størrelse som jeg ellers bruker. Kjøper jeg større blir de for løse og beveger seg for mye, kjøper jeg mindre får jeg vondt rundt hoftene..

Anonymkode: c2cd9...58f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøper alltid i samme størrelse som jeg ellers bruker. Kjøper jeg større blir de for løse og beveger seg for mye, kjøper jeg mindre får jeg vondt rundt hoftene..

Bruker å kjøpe mine på HM, har vært kjempefornøyd med de.

Skrevet

Jeg kjøper fra cubus, og kjøper kun i rett størrelse. For store truser er rett å slett helt for jævlig gå med.

Anonymkode: 40e00...346

• Liker 1
Skrevet

Bruker samme størrelse i alle slags truser, xs.

Skrevet

Det avhenger av fasongen på trusene, hvorvidt de har stramme strikker og sånt, men jeg går innimellom opp en størrelse. Det verste jeg vet er truser som borer seg inn og lager synlig søkk.

Anonymkode: 9c701...781

Skrevet

Ville først og fremst anbefale å ikke kjøpe string.

Truser bør være bomull, og ligge utenpå underlivet, ikke inni sprekken hvor det flytter bakterier fra anus til vulva.

Anonymkode: 303cf...0ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Truser bør være bomull, og ligge utenpå underlivet, ikke inni sprekken hvor det flytter bakterier fra anus til vulva.

Hvis man ikke har vulva, er det vel ikke så problematisk. 

Anonymkode: 01282...afe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hysj på deg! Kjøp string!! Jeg heier på TS!

Anonymkode: d6b61...c92

Skrevet

Synes de fra monki er behagelige.

Anonymkode: b9a97...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...