Baktus2024 Skrevet 28. oktober 2023 #21 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruker gjerne litt energi på å spre litt lys over hva dette miljøet gjør med mennesker over tid. De ødelegger mennesker. Anonymkode: 08de8...c0b enig..den erfaringen jeg har er at de bruker de eldste til å ødelegge andres liv ..hvorfor..de eldste har ikke noe liv igjen til å leve..respekten for liv er fraværende hos alt som er av butikksekter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #22 Del Skrevet 28. oktober 2023 Baktus skrev (2 timer siden): enig..den erfaringen jeg har er at de bruker de eldste til å ødelegge andres liv ..hvorfor..de eldste har ikke noe liv igjen til å leve..respekten for liv er fraværende hos alt som er av butikksekter.. Korrekt. Det er på tide at disse miljøene blir eksponert for hva de virkelig er. Misbruk. Anonymkode: 08de8...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #23 Del Skrevet 28. oktober 2023 Leste nå at de ikke får lov til å vie noen. De anket og saken kommer opp i januar igjen. Jeg tenker det kan være skummelt å vente med sex til etter de er gift. Hun har tidligere blitt seksuelt misbrukt av sin mann. (Eks) Anonymkode: c1e2d...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #24 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Leste nå at de ikke får lov til å vie noen. De anket og saken kommer opp i januar igjen. Jeg tenker det kan være skummelt å vente med sex til etter de er gift. Hun har tidligere blitt seksuelt misbrukt av sin mann. (Eks) Anonymkode: c1e2d...523 Selvfølgelig er det dårlige valg hun tar. Hun er i en sekt!!! Du får ikke gjort noe, så trekk deg unna og pass på deg selv i stedet. Anonymkode: f775a...ff4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå