Gå til innhold

Kjenner ei som er JV skal gifte seg,men ikke sex før ekteskapet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker gjerne litt energi på å spre litt lys over hva dette miljøet gjør med mennesker over tid. De ødelegger mennesker.

Anonymkode: 08de8...c0b

enig..den erfaringen jeg har er at de bruker de eldste til å ødelegge andres liv ..hvorfor..de eldste har ikke noe liv igjen til å leve..respekten for liv er fraværende hos alt som er av butikksekter..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baktus skrev (2 timer siden):

enig..den erfaringen jeg har er at de bruker de eldste til å ødelegge andres liv ..hvorfor..de eldste har ikke noe liv igjen til å leve..respekten for liv er fraværende hos alt som er av butikksekter..

Korrekt. Det er på tide at disse miljøene blir eksponert for hva de virkelig er. Misbruk.

Anonymkode: 08de8...c0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå at de ikke får lov til å vie noen. De anket og saken kommer opp i januar igjen.

Jeg tenker det kan være skummelt å vente med sex til etter de er gift. Hun har tidligere blitt seksuelt misbrukt av sin mann. (Eks)

Anonymkode: c1e2d...523

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Leste nå at de ikke får lov til å vie noen. De anket og saken kommer opp i januar igjen.

Jeg tenker det kan være skummelt å vente med sex til etter de er gift. Hun har tidligere blitt seksuelt misbrukt av sin mann. (Eks)

Anonymkode: c1e2d...523

Selvfølgelig er det dårlige valg hun tar. Hun er i en sekt!!! 

Du får ikke gjort noe, så trekk deg unna og pass på deg selv i stedet.

Anonymkode: f775a...ff4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...