AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg og kona har en diskusjon gående. Vi har to barneskolebarn, begge jobber 08 -16. ungene går på idrett, og ellers har vi hus. Ganske A4 vil jeg tro - og vi er i slutten av 30 årene. Vi er gift, og et etablert par Jeg har prøvd å snakke med henne om at jeg ønsker mer sex. Vi har sex 3-6 ganger i året 1 gang så langt siden va sommerferien. Jeg har snakket med henne om at ca snitt for et par i en familiesituasjon som oss er ca en gang i uken? Hun svarte at det er feil, og har jeg har lest bare det jeg vil lese for å kunne be henne om det jeg vil. Hun mener 3-6 ganger per år er det vi «rekker», orker og får til Jeg har også lest at sex 12 ganger per år, 1 gang per måned kan kalles et sexløst ekteskap, og i det perspektivet et jo vårt sexliv dødt og da er jo altså ikle vårt sexliv «normalt» slik min kone vil ha meg til å tro? Er det noen her i ca samme fase av livet? Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: 406d8...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. oktober 2023 #2 Del Skrevet 25. oktober 2023 I et normalt sunt forhold bør en en ha sex 2-4 ganger i uka, minst. Ble etterhvert null her fordi jeg rett og slett ikke tente på ex lenger og ble separert før sommeren🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det var veldig lite. Selv vi som lenge hadde lite aktivitet lå på 2 ganger i måneden. Da var det gode perioder litt i rykk og napp. Nå har vi livet dere beskriver, med barneskolebarn, verv, trening, gode jobber og alt det der og har hatt sex kanskje 20 ganger den siste måneden… Det er litt i overkant til oss å være men. Vi har en god flyt nå Anonymkode: 43ec8...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Del Skrevet 25. oktober 2023 Ikke normalt, og høres ut som mange dårlige unnskyldninger. Har man lyst på partneren sin (og det bør man jo ha, hva er ellers vitsen) finner man tid. Anonymkode: 3ecef...7e7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 25. oktober 2023 #5 Del Skrevet 25. oktober 2023 I 40årene 2-3 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Del Skrevet 25. oktober 2023 Spørr om hun føler noe for deg eller har et anstrengt forhold til sex. Du har uansett behov for mer, så kanskje du burde vurdere å bryte opp? Anonymkode: aaa8e...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har hvert sammen/gift i 15 år og har barn sammen. Vi har sex ca 1 gang i uken. Noen ganger 1 gang hver andre uke og andre ganger 2 ganger i uken. Vi har små barn og merker at jeg ofte sovner fort etter ungene har lagt seg. Vanskelig å ha et aktivt sexliv med små barn. 2-4 ganger i uken syns jeg høres urealistisk ut. Man er ikke i et usunt forhold fordi livet kommer i veien. Sist jeg hadde sex 4 ganger i uken var en stund siden 😅 Men 3-6 ganger i året ts er veldig lite. Er enig med deg der. Anonymkode: b9e8f...e9e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørr om hun føler noe for deg eller har et anstrengt forhold til sex. Du har uansett behov for mer, så kanskje du burde vurdere å bryte opp? Anonymkode: aaa8e...3fa Likte ikke min partner, å hadde endeløst med unnskyldninger til å ikke kunne ha sex. Det var simpelt, hadde ikke lyst på han og innså ikke selv at det var unormalt. Anonymkode: aaa8e...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2023 #9 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har dette vart lenge? Jeg mener, i perioder går det jo litt i rykk og napp med sex over en periode. Vi har vært sammen i snart 27 år og har sex alt fra 1 til 3 ganger i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Del Skrevet 25. oktober 2023 3-6 ganger per år syns jeg var fryktelig lite... Om det hadde vært 3-6 ganger per måned hadde jeg også fortsatt stusset litt over hvor lite det er... Jeg og samboer er ikke like etablert slik som dere er med barn og slikt. Det har vi ikke fått enda, men vi har vært sammen i mange år og vi har sex mellom 2-6 ganger per uke. Anonymkode: 4ef69...a83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #11 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det går opp og ned. Det viktigste er at begge har forståelse for hvorfor det går ned (sykdom, stress osv). Vi hadde nok mest sex når ungene var i barnehagealder. Da ble det prioritert i den travle hverdagen. Nå har vi skolebarn, men sliter med sykdom, så tipper vi er på 1-2 g i mnd. Ikke nok, men godt nok akkurat nå. Husk at sex er som mat, liker du maten vil du ha mer, er maten dårlig, er det lett å stå over. Anonymkode: 3de13...48d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Del Skrevet 25. oktober 2023 Er i omtrent samme situasjon her. Ca 4ggr pr år. Kvinnen synes at alt er flott, mannen har resignert. Anonymkode: 947e1...5b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #13 Del Skrevet 25. oktober 2023 Vi er i 40-årene, med tenåringer. Vi har sex ca 2 gr pr mnd. Jeg skulle ønske jeg hadde lyst oftere, men det har jeg ikke. 3-6 gr i året er lite, ja. Anonymkode: 4c337...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #14 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har vært med mannen i 25 år, og de 10 siste årene har det vel vært ca én gang i uka. Anonymkode: bdd71...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #15 Del Skrevet 25. oktober 2023 Dette er jo bare trist. Det har vært sånn i mange år, og jeg er lei. Jeg har prøvd å løse dette på ulile måter underveis, men ingentingfungerer. Så, jeg er som dårlig mat, hun liker meg ikke lenger. Godt sagt. Det er jo ikke bare sexn som er borte, alt det andre også. Bare det praktiske igjen Anonymkode: 406d8...bda 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #16 Del Skrevet 25. oktober 2023 Vi er i 30 åra med to barn, 3 år og en på 2 måneder, og selv vi har mer sex enn dere. Vi har sex minst to ganger i uken. Anonymkode: 53b73...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #17 Del Skrevet 25. oktober 2023 Vi er i nøyaktig samme fase som dere, bare at vi har ett barn mer enn dere. Vi har sex 2-4 ganger i uken. Jeg tviler på det er normalt å ha sex så sjeldent som dere, og det kan umulig være bra for parforholdet. Hva er årsaken til hun ikke vil ha sex oftere? Anonymkode: 93ca0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #18 Del Skrevet 25. oktober 2023 Gift i 5 år. Jeg har 2 barn fra før på barneskole. Det varierer litt da mannen har i perioder en del jobb, som gjør at han ikke er hjemme. Men i gjennomsnitt blir det ca 2-4 ganger i mnd. Noen ganger kan det gå 2-3 uker (pga jobb) ellers er det ca 1 gang i uka når han er hjemme. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg mer, men mannen (helst minst et par ganger i uka), men mannen har ikke samme kapasitet/ønske. 3-6 ganger i året hadde jeg ikke kunnet leve med mindre det var sykdom som var årsaken. Anonymkode: 8908d...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piinki Skrevet 25. oktober 2023 #19 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hvis hun sier hun ikke rekker det og ikke orker det og ikke har tid til det ser hun jo på sexen dere har som en jobb hun absolutt ikke gidder. Da må du finne ut hva som gjør den til noe hun gidder. Har du mulighet til å avlaste henne MYE mer? Kan du skaffe henne såper og lotion som lukter godt? Kan du vaske ned huset, sende bort ungene, bestille mat, tenne noen lys og si henne fine ting? Gjør du det med jevne mellomrom gidder hun til slutt. Å være sammen med deg vil hun forbinde med nytelse for alle sine sanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #20 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det er jo lite. Men, ikke sammenlign dere med andre. Er jo dere to SAMMEN som skal finne ut av dette, er dere ikke enige eller finner noen god løsning må dere jo revurdere forholdet eller godta at du kan ha sex med andre. For min del er sex limet i et forhold, der godtar jeg ikke noe kompromiss. I snitt har vi sex 2-5 ganger i uken. Livet er for kort til å være fanget i et sexløst forhold. Anonymkode: 18dc5...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå