AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg synes at kvinner sine best plass å være på er kjøkken for å lage, passer på barn. Vaske leiligheten. Mannen må jobbe for tjene penger for å skape et godt liv for sin familie. Anonymkode: 1bd16...d34
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 *gjeeeeeeeeeesp* Anonymkode: 16277...d5c 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Og igjen klarer du ikke å skrive. Gløøekhdiwndnfled Anonymkode: ab5d4...f43
Trolltunge Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Min beste plass å være på er ved et basseng i et varmt land, med en god bok og min kjære eller en venninne ved siden av meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Min beste plass er å være i skogen eller i sengen. Anonymkode: 7562d...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg synes at kvinner sine best plass å være på er kjøkken for å lage, passer på barn. Vaske leiligheten. Mannen må jobbe for tjene penger for å skape et godt liv for sin familie. Anonymkode: 1bd16...d34 Men det har ikke du råd til, som ikke en gang kan norsk rettskriving. Tror ikke så mange vil ha barn eller slave hjemme for en slik mann.... Anonymkode: 980c9...b79 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes at kvinner sine best plass å være på er kjøkken for å lage, passer på barn. Vaske leiligheten. Mannen må jobbe for tjene penger for å skape et godt liv for sin familie. Anonymkode: 1bd16...d34 Tror nok det er mest nyttig at du holder deg hjemme for å vaske hvis man skal dømme dine evner ut fra ortografien og språkflyten i de få setningene du har skrevet her. Tviler på at du kan ha en jobb som er så godt lønnet at du kan brødfø en hel familie på din inntekt alene. Anonymkode: 9e2cc...677 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror nok det er mest nyttig at du holder deg hjemme for å vaske hvis man skal dømme dine evner ut fra ortografien og språkflyten i de få setningene du har skrevet her. Tviler på at du kan ha en jobb som er så godt lønnet at du kan brødfø en hel familie på din inntekt alene. Anonymkode: 9e2cc...677 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og igjen klarer du ikke å skrive. Gløøekhdiwndnfled Anonymkode: ab5d4...f43 Jeg hadde dårlig tid så derfor skrev jeg ganske fort. Så ikke bruk språket med som en unnskylding for å ikke svare på tråden. gå på kjøkkenet 😂 Anonymkode: 1bd16...d34
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde dårlig tid så derfor skrev jeg ganske fort. Så ikke bruk språket med som en unnskylding for å ikke svare på tråden. gå på kjøkkenet 😂 Anonymkode: 1bd16...d34 Det er jeg HELT enig med deg i at din plass er på kjøkkenet. Du har ikke så dårlig tid når du er hjemme på kjøkkenet 24/7 😂 Anonymkode: b6ba5...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå