AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 «etterbetaling av arbeidsavklaringspenger med unguføre fordel, ligger i kø i påvente av å bli saksbehandlet. » Betyr det at jeg muligens får en etterbetaling om det blir godkjent. Er det betydelig mer hvor mye man får med unguføre fordel? Behandlingstiden skal vist være nesten ett år. Men har inntekt til husstanden noen påvirkning. Fikk ihvertfall 0kr i barnetillegg. Står at samlet inntekt måtte være på 100 tusen eller noe slikt for å få det, det er vel ingen med partner som får dette da men? Anonymkode: ecd7f...96c
C8H10N4O2 Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Har du hatt aap-vedtak datert før 01.02.2020 (litt usikker på datoen) uten ung ufør tillegg, og nå fått innvilget ung ufør? Da kan du ha krav på en etterbetaling. Sånn om jeg har forstått regler riktig. Hvis du melder deg inn i gruppa Aap-aksjonen på Facebook og spør der, så får du sannsynligvis gode svar. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): «etterbetaling av arbeidsavklaringspenger med unguføre fordel, ligger i kø i påvente av å bli saksbehandlet. » Betyr det at jeg muligens får en etterbetaling om det blir godkjent. Er det betydelig mer hvor mye man får med unguføre fordel? Behandlingstiden skal vist være nesten ett år. Men har inntekt til husstanden noen påvirkning. Fikk ihvertfall 0kr i barnetillegg. Står at samlet inntekt måtte være på 100 tusen eller noe slikt for å få det, det er vel ingen med partner som får dette da men? Anonymkode: ecd7f...96c Hvorfor ringer du ikke NAV og spør? Anonymkode: e565b...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): «etterbetaling av arbeidsavklaringspenger med unguføre fordel, ligger i kø i påvente av å bli saksbehandlet. » Betyr det at jeg muligens får en etterbetaling om det blir godkjent. Er det betydelig mer hvor mye man får med unguføre fordel? Behandlingstiden skal vist være nesten ett år. Men har inntekt til husstanden noen påvirkning. Fikk ihvertfall 0kr i barnetillegg. Står at samlet inntekt måtte være på 100 tusen eller noe slikt for å få det, det er vel ingen med partner som får dette da men? Anonymkode: ecd7f...96c Det betyr at de vurderer om du skal få etterbetalt ung tillegg for tiden på AAP (0,44 G per år, regner med du fikk AAP før 01.02.2020). De fleste får etterbetalt, det er bare at nav bruker 8 måneder på å regne ut hvor mye. Annen inntekt spiller ikke inn på dette. Du vil få nytt vedtak om renter 8 måneder etter første vedtak er innvilget. Jeg fikk etterbetalt i april i år (ble ufør 01.08 i fjor) og har fortsatt ikke fått vedtak om etterbetaling av rentene 😂 Anonymkode: 6a7ca...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå