Gå til innhold

Mørke ringer under øynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noe som virkelig hjelper med å skjule dette? Skal sies at jeg lider av kronisk søvnmangel. Har et stort behov for å skjule at jeg ser helt sjuk ut.

Føler jeg har prøvd mye av både øyekrem og sminke, uten de helt store resultatene. 

Blir kjempeglad for tips om produkter.

Anonymkode: 2f514...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre. Kutte ut salt og søvn er nok det eneste :( 

Anonymkode: bff94...bd2

Kutte ut søvn? Du mener vel få mer søvn?🙈

Jeg bruker concealer. Syns det hjelper med et lag foundation i ansiktet, concealer under øynene og pudder. Bruker gjerne en litt lysere tone på concealer. 

Hvis jeg bruker øyenskygge sørger jeg for at det ikke er i fargetoner som under øynene, da jeg ser mer syk ut. Ungår f.eks grønn, lilla, blå, rosatoner. 

Anonymkode: 7ad29...7c3

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke.

Bruke er colour-corrector i rett tone (fersken/peach om du er lys i huden, mørkere hvis du er mørkere) bare på de blå/lilla områdene, og concealer oppå. Det er viktig å finne en concealer som er ganske dekkende og bruke et veldig tynt lag. 

Om du har poser under øynene kan de bli fremhevet om fargen er for lys, hvis du derimot er mer hul under øynene kan du trenge at den er lysere. Rett tone er viktig for resultatet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttige innspill! Har noen et forslag til en god concealer? Har spurt om hjelp på feks Kicks, men synes ikke de sminker meg noe pent akkurat. Føles ut som feil farger hver gang. 

Anonymkode: 2f514...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google tear-through. Filler under øynene. Gjør underverker. 

Anonymkode: 87fb9...e7e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...