Gå til innhold

Tights på gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man trener ja, eller nei. Tights på menn er ikke akuratt hot, om men mann l tights hadde kommet og sjekket meg opp, hadde jeg avist han ene og alene pga det er turn off. 

Anonymkode: 2dec3...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Håper du ser av denne tråden at hva du har på deg er fullstendig uikteressant for de fleste. 

Vil du ha oppmerksomhet (som er det jeg har inntrykk av at du er ute etter), bør du finne en annen arena.

Anonymkode: 88665...3d8

What??

Anonymkode: 757a3...02a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Håper du ser av denne tråden at hva du har på deg er fullstendig uikteressant for de fleste. 

Vil du ha oppmerksomhet (som er det jeg har inntrykk av at du er ute etter), bør du finne en annen arena.

What??

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

What??

???

Hva er problemet?

TS er en eller annen fyr som fisker etter å høre at damer kikker ekstra på menn i tights, og nå har han fått vite st det er meget usannsynlig å oppleve.

Henger du med så langt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

???

Hva er problemet?

TS er en eller annen fyr som fisker etter å høre at damer kikker ekstra på menn i tights, og nå har han fått vite st det er meget usannsynlig å oppleve.

Henger du med så langt?

Jeg er ts. Ingen fisking her gitt. Jeg er ute etter å se om dette er akseptert. Ser en god del menn i tights, men og endel som ikke gjør det. Opplever og endel trener i tights ute, men velger bort tights på treningssenter.

Skrevet

Tights på menn er like vanlig som et hvilket som helst annet plagg. Man tenker like lite over det som om en person har t-skjorte på seg.

Du får jo kjøpt det i en hvilken som helst sportsbutikk eller klesforretning. 

Skrevet

Skal man se historisk på de var vel tights strengt tatt noe menn gikk med og ikke damer.

Litt som med fargene rosa og blått. Blått var egentlig en jentefarge og rosa var guttefarge - og av en eller annen grunn snudde det rundt 50-60 tallet og nå er det motsatt.

Og det slutter aldri å fasinere meg med personer som definerer seksualiteten sin ut fra farger eller klesplagg.

Tenker man rent praktisk på et treningssenter så får folk gå i det de trenger for å trene. Er man opptatt av hva andre har på seg der så viser man i grunn at man burde skifte fokus og faktisk trene når man først er på treningssenter..

Skrevet

Du må gjerne gå med tights om du vil, det angår ikke meg, men sørg for at du har lang nok overdel så du dekker underlivet. Jeg vil slippe å se kjønnsorganene til fremmede menn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er ts. Ingen fisking her gitt. Jeg er ute etter å se om dette er akseptert. Ser en god del menn i tights, men og endel som ikke gjør det. Opplever og endel trener i tights ute, men velger bort tights på treningssenter.

Du skriver jo at du allerede hadde sett en del menn i tights, så da visste du jo allerede at det er relativt normalt.

Og om du ikke "fisket", hvorfor skrev du da "kult" osv til de som skrev positivt, men ingen oppfølgigspørsmål til de som var kristiske.

Beklager, men jeg ser kun "fisking" og synes du fremstod veldig kroppsfiksert 🫣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 16.48):

Da går det nok fint, så lenge du har string under

Anonymkode: adc6c...170

Hvilken undik bruker menn under tights?

Anonymkode: 4b3f5...407

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tanga eller string. Noen ganger uten undertøy. Samme som kvinner gjør. 

Anonymkode: d27e7...5cd

Skrevet

Grusomt.

Anonymkode: 1b628...64f

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vanlig, vel? Hvorfor synes du menns benklær og undertøy er så interessant? Jeg er en hetrofil kvinne, og finner det rimelig irrelevant, så 🤷‍♀️

Skrevet

Synes det er null stress med tights på menn. Av en eller annen grunn tenker jeg ofte at de er seriøse løpere, men det har vel å gjøre med at jeg ikke ser menn bruke tights når de trener styrke, kun løping. Hadde du tenkt å bruke det til styrke eller løping?

Anonymkode: ff576...766

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 19.48):

De få gangene jeg bruker tights, en kort tights under en lang en. Alt annet blir bare krøller. Men det er jo ikke behagelig å ha på uansett. Og kun hvit tights jeg bruker noe under, ettersom de er ganske gjennomsiktige. 

Anonymkode: fb93c...0f8

Skrevet

Det hender jeg bruker tights på løpetrening, det kommer an på årstid og temperatur. Under tights bruker jeg ingenting. Boxer blir fort klumpete, så trives ikke med det.

Skrevet

Selvfølgelig er det innafor! Klær handler om personlig stil og komfort, så hvis du liker å gå i tights, så er det helt greit. Det er flott å ha venner som også føler seg komfortable med å bruke tights. Rock stilen din og vær deg selv!

Anonymkode: d27f2...930

Skrevet

Helt vanlig på langrennsutøvere og løpere

Skrevet
Snublefot62 skrev (På 28.10.2023 den 9.39):

Skal man se historisk på de var vel tights strengt tatt noe menn gikk med og ikke damer.

Litt som med fargene rosa og blått. Blått var egentlig en jentefarge og rosa var guttefarge - og av en eller annen grunn snudde det rundt 50-60 tallet og nå er det motsatt.

Og det slutter aldri å fasinere meg med personer som definerer seksualiteten sin ut fra farger eller klesplagg.

Tenker man rent praktisk på et treningssenter så får folk gå i det de trenger for å trene. Er man opptatt av hva andre har på seg der så viser man i grunn at man burde skifte fokus og faktisk trene når man først er på treningssenter..

Ts. Helt enig med deg og du har helt rett med historien😊🌺

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 3.54):

Selvfølgelig er det innafor! Klær handler om personlig stil og komfort, så hvis du liker å gå i tights, så er det helt greit. Det er flott å ha venner som også føler seg komfortable med å bruke tights. Rock stilen din og vær deg selv!

Anonymkode: d27f2...930

Ts. Du har helt rett, jeg er sånn at jeg best liker å gå i tights og føler meg veldig komfortabel i tights🤍🌺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...