AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Ville du valgt: En mann som sliter med ereksjon, men klarer å fullføre ca 1 gang i uka. Det er du som må jobbe mest under akten så sexen er så som så, men han er veldig kjærlig, kosete, vil sove inntil deg, tar mye på deg, sier fine ting, holder hender ute, kysser deg ofte osv. Eller En mann som gir deg mye og god sex, men som aldri koser med deg, viser deg kjærtegn sover inntil deg eller sier fine ting osv. ? Anonymkode: fb1bf...a2c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Ville 100 ganger heller ha mye Kos Anonymkode: 1c455...869 14 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ville du valgt: En mann som sliter med ereksjon, men klarer å fullføre ca 1 gang i uka. Det er du som må jobbe mest under akten så sexen er så som så, men han er veldig kjærlig, kosete, vil sove inntil deg, tar mye på deg, sier fine ting, holder hender ute, kysser deg ofte osv. Eller En mann som gir deg mye og god sex, men som aldri koser med deg, viser deg kjærtegn sover inntil deg eller sier fine ting osv. ? Anonymkode: fb1bf...a2c Mann nummer en, men ville ha droppet sexen. Anonymkode: d4188...ffd 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mann nummer en, men ville ha droppet sexen. Anonymkode: d4188...ffd Så du ville heller hatt en kosete mann og ingen sex da enn en ikke-kosete mann med bra sex ? Konklusjonen er at kos er mye viktigere enn sex? Anonymkode: fb1bf...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er kvinne, og er nesten sånn som du beskriver mann nr 2😅 Jeg er ikke så glad i kos, sove inntil, spooning osv, men jeg er glad i sex, og sexen og kvaliteten på den betyr mye for meg. Jeg har vært gift med mannen min i 21 år, og jeg er veldig glad i han. Det viser jeg han selvsagt på mange måter, selv om jeg ikke er så glad i å sove inntil/kose osv. Jeg sier det ofte med ord og handling. Jeg hadde nok ikke kunnet vært med en mann som sexlivet hadde fungert dårlig med, men samtidig må det være en mann som er snill, omsorgsfull og som viser meg at han er glad i meg. Anonymkode: 655fd...345 1
Spiren Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg må ha i pose og sekk. Desverre/heldigvis. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ville du valgt: En mann som sliter med ereksjon, men klarer å fullføre ca 1 gang i uka. Det er du som må jobbe mest under akten så sexen er så som så, men han er veldig kjærlig, kosete, vil sove inntil deg, tar mye på deg, sier fine ting, holder hender ute, kysser deg ofte osv. Eller En mann som gir deg mye og god sex, men som aldri koser med deg, viser deg kjærtegn sover inntil deg eller sier fine ting osv. ? Anonymkode: fb1bf...a2c Det første er det jeg har så jeg tar det. Høres kanskje rart ut men jeg har aldri hatt så god sex som med ham. Vi prater om alt som har med sex, lyst og tenning å gjøre, han viser med all tydelighet at han vil ha meg, og vi finner gode måter å ha sex sammen på som ikke er avhengig av penis. Anonymkode: f193c...1f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 Motsatt. Uten sex ville jeg vært bekymret for at han søkte etter sex hos andre og endte opp med å gå fra meg. Anonymkode: 5d431...b98
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er avhengig av fysisk nærhet for å trives i et forhold, så ville faktisk valgt den første. Jeg er veldig glad i sex, men ikke uten nærhet fysisk og mentalt. Anonymkode: 66525...770 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville du valgt: En mann som sliter med ereksjon, men klarer å fullføre ca 1 gang i uka. Det er du som må jobbe mest under akten så sexen er så som så, men han er veldig kjærlig, kosete, vil sove inntil deg, tar mye på deg, sier fine ting, holder hender ute, kysser deg ofte osv. Eller En mann som gir deg mye og god sex, men som aldri koser med deg, viser deg kjærtegn sover inntil deg eller sier fine ting osv. ? Anonymkode: fb1bf...a2c Hadde aldri giddet å ha sex med en som sliter med sex og der jeg må jobbe mest, grøss. Hadde valgt alternativ 1 men uten den ekle sexen beskrevet der - kun kos takk! Mye sex er bare slitsomt, det ideelle er mye kos men dødsbra sex en sjelden gang. Heller kos enn sex altså. Anonymkode: fb9bc...a2b 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 Det blir ikke god sex uten kos før og etter? At mannen har ereksjonsproblemer utelukker heller ikke bra sex tenker jeg. Så ja, bra sex og litt kos, det er optimalt. Om jeg ikke kan ha det i forholdet blir jeg ulykkelig så da kan jeg heller være singel faktisk. Anonymkode: 3316b...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 Nr 1. hilsen k35 Anonymkode: 475dd...6c7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 Nummer 1 any day ! Anonymkode: 71478...8f9
Trolltunge Skrevet 25. oktober 2023 #14 Skrevet 25. oktober 2023 Ser jo ikke bort fra at vårt forhold etterhvert kan utvikle seg til første alternativ når min mann (og jeg) blir eldre. Det skal jeg klare å leve med. Mye sex og ingen kos kunne jeg nok helt teoretisk takle angående en ren elsker. Veldig teoretisk, siden jeg håper jeg aldri vil trenge en.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #15 Skrevet 25. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Så du ville heller hatt en kosete mann og ingen sex da enn en ikke-kosete mann med bra sex ? Konklusjonen er at kos er mye viktigere enn sex? Anonymkode: fb1bf...a2c Ja, det ville jeg. God sex er en bonus, men aldri det viktigste. Dårlig sex for syns skyld dreper romantikken, og er ikke noe jeg kommer til å utsette meg for igjen. Anonymkode: d4188...ffd 2
visp Skrevet 25. oktober 2023 #16 Skrevet 25. oktober 2023 Kos avler jo lyst. Så da går man i en vond sirkel rundt og rundt. Velger derfor ingen av delene:)
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. oktober 2023 #17 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg må ha begge deler, så kunne ikke ha valgt noen av dem.
Christel A Skrevet 25. oktober 2023 #18 Skrevet 25. oktober 2023 Begge deler er veldig viktig for meg, men måtte jeg velge hadde jeg helt klart valgt alternativ 1. Kos er for meg en forutsetning for sex, så ingen sex uten kos med masse kyssing først. K35 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #20 Skrevet 25. oktober 2023 Takker pent nei til begge. Orker ikke menn med ereksjonsproblemer eller menn som ikke er kosete Anonymkode: cc77b...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå