AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Noen som har erfaringer med «Make Sure» eggløsningstester, strimler? Anonymkode: 4397b...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har brukt dem ett par mnd. Funker helt supert for min del.. Veldig tydelig og god strek når testen er positiv. Anonymkode: 1c12d...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har brukt dem ett par mnd. Funker helt supert for min del.. Veldig tydelig og god strek når testen er positiv. Anonymkode: 1c12d...c38 Takk for at du deler!:) Har du erfaring med at streken blir ganske tydelig etter hvert hvis testen er negativ også? Anonymkode: 4397b...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Del Skrevet 25. oktober 2023 Bruker dem hver mnd i tillegg til fertilitetsmonitor. Pleier ikke se på testene etter tiden er gått, fordi hvis den er positiv blir den det med en gang siden jeg har så sterk LH-stigning Anonymkode: fa181...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du deler!:) Har du erfaring med at streken blir ganske tydelig etter hvert hvis testen er negativ også? Anonymkode: 4397b...384 Nei, ikke så lenge den er avlest inne tiden som er på testen som er 5 min med make sure. Når den er tørket og ugyldig kan streken se mørkere ut, men da er den jo ugyldig uansett. Men syns i grunn Make sure er veldig gode tester. Anonymkode: 1c12d...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 26. oktober 2023 #6 Del Skrevet 26. oktober 2023 Funket veldig bra her! Veldig tydelig strek- også negativ igjen dagen etterpå da jeg testet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå