AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #21 Skrevet 25. oktober 2023 Gikk over til pute i 2.klasse, tidligere enn jeg egentlig ønsket - men det var pga erting/kommentarer fra andre barn. Anonymkode: 3ddd6...61c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #22 Skrevet 25. oktober 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Beltestol som i bilbelte håper jeg. 5-punktsseler skal ikke brukes fremover. Vår sitter i bilstol med bilbelte. Snart 8 år, 125 cm høy ca. God plass i denne lenge enda. Anonymkode: 0e373...940 Hvis du googler beltestol så ser du hva det er. Anonymkode: 0accf...85c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #23 Skrevet 25. oktober 2023 Bilstol. Var det utflukt der de skulle kjøre med buss og hadde med egen stol feks? Går jo an å vurdere pute til sånne anledninger om det er korte turer med buss... Men 6åringer er alt for små til å sitte på pute i bil mener jeg. Anonymkode: 49327...e24 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #24 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bilstol. Var det utflukt der de skulle kjøre med buss og hadde med egen stol feks? Går jo an å vurdere pute til sånne anledninger om det er korte turer med buss... Men 6åringer er alt for små til å sitte på pute i bil mener jeg. Anonymkode: 49327...e24 Det er utflukter hvor de sitter på i lærernes biler. De er ikke så mange elever i klassene😊 Anonymkode: 7ae2b...9ed
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #25 Skrevet 25. oktober 2023 De busset til skolen fra de er 6.... monterer ikke sete i skolebussen... Anonymkode: 68f23...d62 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #26 Skrevet 25. oktober 2023 Ahh, utflukter med skolen, da har de verken puter eller stol. Men i våre biler sitter min 9-åring fortsatt i bilstol, fremovervendt. Jeg skulle kjøre 4 av guttene i klassen til arrangement og da satt jeg alle på puter, ville ikke fått plass til bilstoler og har ikke bilstoler. Og jeg fikk da kommentarer fra han ene at det er lenge siden han måtte sitte på puta. Da svarte jeg bare at vi skal på motorvei og jeg tar ikke sjansen på å drepe ham i trafikken, og hva skal jeg si til mammaen hans da. Det var greit. 😆 Anonymkode: 80d37...0bd 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå