Gå til innhold

Bilstol eller pute

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gikk over til pute i 2.klasse, tidligere enn jeg egentlig ønsket - men det var pga erting/kommentarer fra andre barn. 

Anonymkode: 3ddd6...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Beltestol som i bilbelte håper jeg. 5-punktsseler skal ikke brukes fremover. Vår sitter i bilstol med bilbelte. Snart 8 år, 125 cm høy ca. God plass i denne lenge enda.

Anonymkode: 0e373...940

Hvis du googler beltestol så ser du hva det er. 

Anonymkode: 0accf...85c

• Liker 1
Skrevet

Bilstol.

Var det utflukt der de skulle kjøre med buss og hadde med egen stol feks? Går jo an å vurdere pute til sånne anledninger om det er korte turer med buss... Men 6åringer er alt for små til å sitte på pute i bil mener jeg. 

Anonymkode: 49327...e24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bilstol.

Var det utflukt der de skulle kjøre med buss og hadde med egen stol feks? Går jo an å vurdere pute til sånne anledninger om det er korte turer med buss... Men 6åringer er alt for små til å sitte på pute i bil mener jeg. 

Anonymkode: 49327...e24

Det er utflukter hvor de sitter på i lærernes biler. De er ikke så mange elever i klassene😊

Anonymkode: 7ae2b...9ed

Skrevet

De busset til skolen fra de er 6.... monterer ikke sete i skolebussen...

Anonymkode: 68f23...d62

• Liker 1
Skrevet

Ahh, utflukter med skolen, da har de verken puter eller stol. Men i våre biler sitter min 9-åring fortsatt i bilstol, fremovervendt. 

Jeg skulle kjøre 4 av guttene i klassen til arrangement og da satt jeg alle på puter, ville ikke fått plass til bilstoler og har ikke bilstoler. Og jeg fikk da kommentarer fra han ene at det er lenge siden han måtte sitte på puta. Da svarte jeg bare at vi skal på motorvei og jeg tar ikke sjansen på å drepe ham i trafikken, og hva skal jeg si til mammaen hans da. Det var greit. 😆

Anonymkode: 80d37...0bd

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...