AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 På søndag spiste jeg en pizza fra pizzabakeren. Den var helt grei men jeg har i ettertid hatt av og på smerter i magen, og hard oppblåst mage. I går var det så ille at jeg ikke greide å gå oppreist, og jeg så ut som jeg var 4 mnd gravid. Jeg reagerer en del på pasta og spiste dette til lunch på jobb i går, noe som var dumt..🙈 Nå er det derimot onsdag og man skulle nesten tro at det som jeg spiste på søndag var ute av systemet? Allikevel har jeg disse av og på smertene i magen. Altså siden søndag. Kanskje er det noe magegreier som går nå? Sønnen min er forkjølet.. Anonymkode: b7397...97d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Skal sies at en god del av luften som var så ille i går er borte og jeg ser oppblåst ut men ikke så mye som i går da. Anonymkode: b7397...97d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Luftsmerter kan være skikkelig vondt! Om du reagerer på noen typer mat, noe som kan være litt vanskelig å finne ut av, så kan man reagerer som du beskriver. Det kan henge i en stund og i hvert fall hvis du "fyller på" med matvarer du ikke tåler så bra. Men det kan selvfølgelig være et virus som går om dette er et engangstilfelle. Anonymkode: 76142...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Luftsmerter kan være skikkelig vondt! Om du reagerer på noen typer mat, noe som kan være litt vanskelig å finne ut av, så kan man reagerer som du beskriver. Det kan henge i en stund og i hvert fall hvis du "fyller på" med matvarer du ikke tåler så bra. Men det kan selvfølgelig være et virus som går om dette er et engangstilfelle. Anonymkode: 76142...0dc Ja, kan det være at jeg har fått det av den pizzaen? Har fortsatt skikkelig vondt. Anonymkode: b7397...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå