AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Hvordan får dere til å møtes? Har dere overnattinger? Blir du prioritert? Følelser? Er du gift/singel? Jeg lurer på alle som har hatt eller har slike forhold. Jeg har opplevd det, og ser nå flere år etter at jeg bare har gjort mannen en tjeneste ved å bli i forholdet han er i. Anonymkode: 386f0...225
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 På tide å gå etter single menn kanskje? Anonymkode: f6649...97c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Når dama var bortreist, så kom jeg på besøk til han. De var uten barn, og damen var ufør, var derfor borte endel hos sine foreldrene, venner og lignende. Ble prioritert før pandemien skjedde. Så la det naturligvis en god demper på alt. Etter har det vært litt, men ikke mye kontra hva det var. De har nå gått hvert til sitt. Og mannen i forholdet har nok med å leve ut sin tapte ungkarstid på byen. Anonymkode: 132b9...c26
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): På tide å gå etter single menn kanskje? Anonymkode: f6649...97c HAR hatt et sånt forhold, ikke nå, og aldri mer! Anonymkode: 386f0...225
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når dama var bortreist, så kom jeg på besøk til han. De var uten barn, og damen var ufør, var derfor borte endel hos sine foreldrene, venner og lignende. Ble prioritert før pandemien skjedde. Så la det naturligvis en god demper på alt. Etter har det vært litt, men ikke mye kontra hva det var. De har nå gått hvert til sitt. Og mannen i forholdet har nok med å leve ut sin tapte ungkarstid på byen. Anonymkode: 132b9...c26 Fortsatte dere etter de skilte seg? Anonymkode: 386f0...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå