Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er gravid 5+3 og er litt redd for at det ikke skal gå pga lite/ingen symptomer. 

Er det vanlig å ikke ha symptomer når man er like langt som jeg er?

Anonymkode: 4be99...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanlig å ikke merke noenting :) For noen varer det slik, andre får litt symptomer og noen får mye plager.

Symptomer eller ikke symptomer trenger ikke å bety at det går bra eller ikke bra! Det er ikke så rett frem. Jeg har hatt minimalt med symptomer så tidlig, gått bra ×2.

Anonymkode: 0ad2b...62e

Skrevet

Jeg gikk faktisk til legen for å sjekke hcg av akuratt samme grunn. Først hadde jeg masse symptomer- ømme pupper, muring i mage osv osv. Men så stoppet det helt opp. Legen tok meg i mot på en grei måte, tok prøver, gikk så bra att :)hvis du er bekymret kan du jo ringe å prøve å få time litt raskt

Anonymkode: 17d3d...e2e

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer på det tidspunktet. 

Anonymkode: b83f8...c1d

Skrevet

Jeg hadde ingen før uke 7.

Skrevet
mereo skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ingen før uke 7.

I uke 7 fikk jeg kvalmen som ble med meg litt ut i uke 12 🤢 var hyggelig tid det 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I uke 7 fikk jeg kvalmen som ble med meg litt ut i uke 12 🤢 var hyggelig tid det 😅

Samme her, bortsett fra at den var til en uke etter fødselen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nyt det, TS. Jeg hadde ingen symptomer frem til uke 7/8, da kom kvalmen, reisesyken og utmattelse.

Anonymkode: 8800a...bca

Skrevet

Hadde heller ikke symptomer. Ingen ømme pupper eller kvalme. Har 4 barn

Kun ømme pupper mot slutten av graviditeten med førstemann. De 3 andre, null symptomer. 

Anonymkode: 7e459...535

Skrevet

Det kan være for tidlig.

Noen har heller ikke et eneste symptom på at de er gravide, bortsett fra uteblitt mens. Jeg hadde det slik i forrige svangerskap. Ble jo urolig, men Alt var fint. Ut kom en frisk baby i uke 38.

Skrevet

Hadde 0 synptomer. Kunne kanskje ense litt ømme bryster av og på. Merket egentlig ikke at jeg var gravid før jeg kjente bevegelse, og at magen vokste. Sitter nå hvertfall her med ei frøken på 10 mnd. Pris deg lykkelig over å slippe symptomer du 😛 

Anonymkode: 41e0f...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...