Gå til innhold

Hvor heftig orgasme kan en mann få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor heftige orgasmer kan en mann få?

Ung mann 18

Anonymkode: 361e1...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spør siden jeg føler ikke får så sterke orgasmer. Har bare en gang i livet opplevd å få en skikkelig sterk orgasme, men da hjalp kameraten min meg en gan da vi var 14

Noen som har noen råd eller ?

Skrevet

Så heftig at man blir nødt (nut) til å skrike SHANGALABANGALAAAA

Anonymkode: 1708a...35c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så heftig at man blir nødt (nut) til å skrike SHANGALABANGALAAAA

Hva betyr det?

G18

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva betyr det?

G18

Det skjønner du når du opplever det.

Anonymkode: d38e4...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betyr det?

G18

Kan skje når man som ung mann 18 får en julefinger oppi prompen og en trut rundt stolpen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det skjønner du når du opplever det.

Hva må til? Den ene gangen kameraten hjalp meg, den gang husker jeg at jeg skreik jeg vilt. Husker snart ikke hva som skjedde, det er så sjukt lenge siden for 4 år siden😳

Skrevet

Siden den gang har jeg bare fått kjedelige orgasmer, over på sekunder og nesten ikke godt

G18

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden den gang har jeg bare fått kjedelige orgasmer, over på sekunder og nesten ikke godt

G18

Gå tilbake til kameraten din da? Si at du trenger hjelp til å få en god orgasme igjen.

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

G18

Hvorfor runker du om det likevel bare er kjedelig? Få deg en knullevenn da som kan hjelpe deg :)

Anonymkode: b020b...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå tilbake til kameraten din da? Si at du trenger hjelp til å få en god orgasme igjen.

Har tenkt på det, men ikke turt å spørre🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor runker du om det likevel bare er kjedelig? Få deg en knullevenn da som kan hjelpe deg :)

Anonymkode: b020b...fc4

Jeg er kåt, men da orgasmen kommer etter sånn 3 minutter, er det nesten ikke godt, skjelver ikke en gang🙈 Har tenkt på kameraten min, men ikke turt å spørre🙈 Føler og at jeg bør finne kjæreste.

Skrevet

Mannlig orgasme er oppskrytt. Om noen år er du lei og nøyer deg med et par drag i ny og ne for å få det ut. Så får du andre ting å tenke på istedet.

Anonymkode: 77fe3...337

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mannlig orgasme er oppskrytt. Om noen år er du lei og nøyer deg med et par drag i ny og ne for å få det ut. Så får du andre ting å tenke på istedet.

Anonymkode: 77fe3...337

Okay, må jeg innfinne meg med at ikke det blir bedre? Fikk jo en heftig en for 4 år siden, men ved hjelp av kameraten min som fikk det til å gå for meg til det svartnet

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Hvor heftige orgasmer kan en mann få?

Ung mann 18

how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood

Skrevet

Hadde selv en periode der jeg og en kompis utforsket hverandre. Noe som var ekstremt pirrende - uten at vi skjønte helt hvorfor. 

Har kjæreste i dag og dama bruker ofte edging på meg. Hun stopper rett før jeg kommer og holder på slik en god periode - helt til jeg bare må få det ut. Da kommer ristebevegelsen etterpå :P

Hva var det du og kompisen din gjorde da? BJ osv? 

Anonymkode: 79291...968

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood

What did you mean?

Skrevet

Hadde selv en periode der jeg og en kompis utforsket hverandre. Noe som var ekstremt pirrende - uten at vi skjønte helt hvorfor. 

Har kjæreste i dag og dama bruker ofte edging på meg. Hun stopper rett før jeg kommer og holder på slik en god periode - helt til jeg bare må få det ut. Da kommer ristebevegelsen etterpå :P

Hva var det du og kompisen din gjorde da? BJ osv? 

Han fingret meg og bj samtidig og neste dagen etter pulte han meg i rumpa. Aldri før eller siden kommet så intenst

Skrevet

Han fingret meg og bj samtidig og neste dagen etter pulte han meg i rumpa. Aldri før eller siden kommet så intenst

Da føler jeg det er ganske enkelt. Hva har du å tape? Hva med å hinte frampå at du kunne tenkt deg en ny runde? 

Han er jo åpenbart åpen for det når han allerede har vært inni deg. 
Det er jo tydelig at du trenger å stimuleres flere plasser for å få en intens orgasme, så da kan du jo eventuelt vurdere leketøy etc? 

Gjerne hold oss oppdatert om du skal ta en runde med kompisen din da 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...