Gå til innhold

eks svigerfamilie som hater meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si at jeg aldri har snakket stygt om min eks, eller hans familie. Det har bare av en eller annen grunn blitt slik at de hater meg alle sammen. Både foreldrene til eksen min og alle hans søsken. De har alltid slengt dritt om meg til vårt felles barn og baksnakker meg i hele bygda.

Jeg har i alle år hevet meg over det og bortforklart denne usmakelige oppførselen over for ungen. Nå er jeg så lei !!! :frustrert:

De kaller meg alle slags stygge ting. Lat, kan ikke oppdra ungen min, kan ikke noen ting. Dette gjør også at det er vanskelig for meg å få jobb i området. For merkelig nok hører alle på denne familien. Kanskje fordi jeg er innflytter?

Er det på tide å ta til motmæle eller skal jeg bare la dem dure i vei?

Jeg er ikke redd for å konfrontere hele familien. Vil bare ikke gjøre noe som senere kan gå ut over ungen. Noen som vet hva jeg kan gjøre i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vurdert å flytte et lite stykke unna hvis det ble lettere med jobbmuligheter,mindre baksnakking osv.

Vurder dette du.

Og flytter du så må du regne med at du får pepper for det også,bare vær forberedt og ta det med i regninga,da kommer det ikke som et sjokk.

Tror du skåner ungen for endel ugleøyne hvis du beveger deg litt vekk også.

Tror ikke den øvrige familien skjønner at de skader barnet ved å stemple moren,for de stempler automatisk barnet også.

Så begynn på ny frisk,det er ikke snakk om å nekte kontakt av ungen,jeg skjønner det,men flytter du 1-3 mil så får de tåle det.

Skrevet

jeg hadde tatt med meg barnet mitt og flyttet jeg!

Skrevet

Jeg hadde også flyttet, for slik oppførsel hadde jeg ikke orket.

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

pakk sakene og flytt før de ødelegger deg!

Sånt hjelper ikke å ta opp kampen med.... da sørger de bare for at det blir enda værre

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg ville da tatt til motmæle først. Hvis barna dine går på skole der og har et miljø de trives i, du har kanskje en jobb det ikke bare er å dra fra.

Jeg ville satt foten ned og vist at jeg ikke lot meg tråkke på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...