AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har bestilt et plagg fra HM på nett for 4 dager siden. Når jeg sjekker status så er ikke plagget pakket og sendt enda. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: bfe01...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nei, har aldri opplevd det tar så lang tid for å bli pakket og sendt. Som regel har jeg fått pakken min innen 5 dager. Anonymkode: 08dbe...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Del Skrevet 26. oktober 2023 De var raske før, men det har skjedd noe, ja 😒 Anonymkode: 618f6...c12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprigatito Skrevet 26. oktober 2023 #4 Del Skrevet 26. oktober 2023 Pleier å ta ish 7 dager fra det er bestilt til det kommer i posten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Del Skrevet 26. oktober 2023 jeg synes h&m kan være ganske trege, ja Anonymkode: f355f...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 27. oktober 2023 #6 Del Skrevet 27. oktober 2023 Tidligere var de kjappe, synes jeg - men de to siste bestillingene mine har tatt laaaaang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gettogirl Skrevet 23. februar 2024 #7 Del Skrevet 23. februar 2024 Som regel er de kjappe,får pakken levert på døra innen 3-4 dager. Men i perioder med mange bestillinger kan det ta en uke. Står om dette på nettsiden deres. Jeg bruker appen når jeg handler der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå