AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er så dritt lei. Dette er mest en utblåsning. Jeg har mine issues og er sikkert ikke et bedre menneske. Det som irriterer vettet av meg er at samboeren min aldri, aldri kan le eller tulle. Han har ingen selvironi. Han snakker aldri seg selv ned, Gud forby. Han er født perfekt og snakker negativt om navere, østkanten og folk som handler på butikker på Nille. Og selvsagt er han ikke fra en rik familie, for de rike trenger ikke oppføre seg slik. Han sier aldri unnskyld. Perfekte mennesker trenger jo ikke si unnskyld. Han har ikke kapasitet til noe mer enn å jobbe, støvsuge, rydde ut av oppvaskmaskinen og henge opp litt tøy. Det er alt hjernen kan forholde seg til, dag ut og dag inn. Jeg tar hele det 3. skiftet. Jeg ser at krokker med blomster må rydder vekk før vinteren, at utemøblene må inn, at utelampen ikke lyser, at hunden må til veterinær, at forsikringene må endres, at veien må gruses fordi leieboerne på snart 80 år t går på hodet. At huset trenger maling, at brannslukningsapparatet må fornyes, at vi får skadedyr om vi ikke tetter ventilen i kjelleren. Vi skal overta hans barndomshjem, noe som krever oppussing. Han får til ting når han må og pusset opp sin første leilighet. Jeg er skeptisk til hele overtakelsen. Snart er det jul, og da blir det vel jeg som ordner alt. Anonymkode: dae94...a45
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Du vet at du ikke må være samboer med ham - eller? Anonymkode: d197b...9be 6
Bombasi Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Må være utrolig tungt og traust å leve sammen med noen som ikke kan le eller tulle, og som ikke eier selvironi. Alt annet du skriver blir bare små problemer i forhold. Husk at du velger hver dag å være sammen med han. Det er ingen som tvinger deg 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Hvis dere ikke har barn sammen - farvel! Dette kommer IKKE til å bli bedre - og tenk deg irritasjonen din stiger til nye høyder når ungene krever sitt av dere begge og han tar lang rennefart og driter i det. Anonymkode: f5912...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Spørsmålet er om du vil leve resten av livet med en som verken har humør, gir deg glede eller gjør en ekstra innsats hjemme. Anonymkode: cd63b...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Og hvorfor er du da sammen med han? Han har vel vært sånn hele tiden, han forandret seg vel ikke over natta? Anonymkode: 6f1c6...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Kom deg bort. Du blir bare mer ulykkelig av å bo med han. Livet kan bli veldig slitsomt fremover med å overta det huset. Og tenk deg med barn i tillegg? Jeg får frysninger! Anonymkode: 518f2...73f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå