AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg orker ikke mer av tinder. Blir bare sur av alle mannfolkene som enten ikke svarer eller ikke matcher eller bare vil hooke! Er det fortsatt håp å møte noen på «gamlemåten»? Mister snart troen på å finne noen i det hele tatt. Følte også at tinder tok mye fokus. Føler jeg må fokusere mer på meg selv og tingene rundt meg…. Anonymkode: c17ac...175 1
umAxa Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg orker ikke mer av tinder. Blir bare sur av alle mannfolkene som enten ikke svarer eller ikke matcher eller bare vil hooke! Er det fortsatt håp å møte noen på «gamlemåten»? Mister snart troen på å finne noen i det hele tatt. Følte også at tinder tok mye fokus. Føler jeg må fokusere mer på meg selv og tingene rundt meg…. Anonymkode: c17ac...175 Ja, livet er der ute - og jeg tror genuint fleste menn og kvinner vil ha gamle måten enn nye måten å møte folk på, så med det er det bare til å gå ut til livet. Å slette tinder er ikke en erklæring for å bli evig singel. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg sletter Tinder på julaften - det er min gave til meg selv 🙂 Makan til ubrukelig kjøttmarked skal man lete lenge etter. Anonymkode: d939a...17b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg syntes tinder fungerte veldig bra! Fant drømmemannen for 1 år siden Vær kritisk, ikke ta det så personlig, ikke legg alt håp på én person og slett alle som gir dårlig magefølelse eller begynner å snakke om seksuelle ting Anonymkode: 2e95c...b56 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har også slettet tinder. Nå ser jeg hvor mye tid det tok, og hvor uinteressant det var. Lei av å bli kjent konversasjonsprat, for så å ikke høre mer. Klarte aldri å bli nysgjerrig på mennene. Anonymkode: dc4a6...ca5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Det kommer jo ann på, hvis du bare sitter hjemme og er asosial, så nei. Drømmeprinsen din kommer ikke å banker på din dør liksom. Anonymkode: dd85a...e88 1
BobTheNoob Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Som mann er mine erfaringer med Tinder ganske blandet. Når jeg leser alle kommentarer her som sleezy og ekle menn på Tinder synes jeg nesten det er rart at ikke mer normale folk som meg får mer og bedre respons av damer som påstår de leter etter noe seriøst. Det tenker jeg betyr at det er mange ålreite menn der også. Men alt i alt synes jeg erfaringen er mer positiv enn negativ. Alle de useriøse tar jeg med en klype salt. Har matchet og chattet med noen hyggelige damer men hvor vi har latt det renne ut i sanden. Har møtt et par veldig hyggelige på date. Den ene var det ikke kjemi med fra starten av, den andre var det kjempekjemi først men det er i ferd med å ebbe ut det også. Men sånn er det i livet. Jeg synes jeg har hatt mer interesse i IRL men uten at jeg har vært interessert tilbake. Egentlig tror jeg at det er mest sannsynlig at jeg treffer en rette IRL for da har man ofte bedre tid til å bli kjent og vurdere hverandre. Akkurat nå tenker jeg at jeg ser an hvordan det går med hun ene og tar en pause fra dating hvis det ikke blir noe mer av. Dating krever mye.. Begynner å få lyst til å fokusere på andre ting. Men jeg tror det er håp for begge deler.
Majer Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Det er enkelt å møte folk på gamlemåten! Men da må du oppføre deg som de gjorde før:) Slå av en prat med han som venter på bussen med deg, stamkunden på stamkafeen mm. Jeg vil tro det er lettere å møte noen på gamlemåten nå enn tidligere siden nesten alle blir positivt overrasket om du tar kontakt. Jeg kan skaffe meg en spontan date på ti minutter. Før krevde det vel et par treff på den lokale dansen. Endret 25. oktober 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer jo ann på, hvis du bare sitter hjemme og er asosial, så nei. Drømmeprinsen din kommer ikke å banker på din dør liksom. Anonymkode: dd85a...e88 👍 Skal man møte noen IRL så må man være på arenaer hvor man treffer nye folk. Ellers blir det bare resirkulering av gamle kjente og desperate framstøt på byen hvor man kan velge mellom alskens "ass-grabbing bottom feeders" 😉 Anonymkode: 94204...ce5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 BobTheNoob skrev (2 timer siden): Som mann er mine erfaringer med Tinder ganske blandet. Når jeg leser alle kommentarer her som sleezy og ekle menn på Tinder synes jeg nesten det er rart at ikke mer normale folk som meg får mer og bedre respons av damer som påstår de leter etter noe seriøst. Det tenker jeg betyr at det er mange ålreite menn der også. Men alt i alt synes jeg erfaringen er mer positiv enn negativ. Alle de useriøse tar jeg med en klype salt. Har matchet og chattet med noen hyggelige damer men hvor vi har latt det renne ut i sanden. Har møtt et par veldig hyggelige på date. Den ene var det ikke kjemi med fra starten av, den andre var det kjempekjemi først men det er i ferd med å ebbe ut det også. Men sånn er det i livet. Jeg synes jeg har hatt mer interesse i IRL men uten at jeg har vært interessert tilbake. Egentlig tror jeg at det er mest sannsynlig at jeg treffer en rette IRL for da har man ofte bedre tid til å bli kjent og vurdere hverandre. Akkurat nå tenker jeg at jeg ser an hvordan det går med hun ene og tar en pause fra dating hvis det ikke blir noe mer av. Dating krever mye.. Begynner å få lyst til å fokusere på andre ting. Men jeg tror det er håp for begge deler. Det skyldes nok at profilene er dårlige eller lik profilene til de ekle mennene, og dermed vanskelig å finne. Anonymkode: 18065...a14 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 BobTheNoob skrev (21 timer siden): Som mann er mine erfaringer med Tinder ganske blandet. Når jeg leser alle kommentarer her som sleezy og ekle menn på Tinder synes jeg nesten det er rart at ikke mer normale folk som meg får mer og bedre respons av damer som påstår de leter etter noe seriøst. Det tenker jeg betyr at det er mange ålreite menn der også. Sannsynligvis henger det sammen med at de fleste menn er elendige på å presentere seg på en slik plattform. Den vanlige mannen i gata legger ut en selfi tatt fra dårlig vinkel og ellers ingen informasjon, og forventer å bli nedrent av matcher. Det fungerer naturlig nok elendig. Vanlige menn med god tekst og noen bilder som faktisk viser dem i litt ulike situasjoner får matcher. Det skal ikke mye til. Anonymkode: 283e4...9ab 3 2
Engel Skrevet 26. oktober 2023 #12 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har også droppet Tinder og andre datingapper, orker ikke det opplegget mer. Det er for langt i mellom normalt oppegående menn der. Møter mange hyggelige og fine menn i hverdagen, dessverre er de dog ikke single... Man må nok generelt ha en god del flaks for å møte på en god match uansett om det er på en digital plattform eller ikke, men det er bedre å ikke bare vurdere folk basert på dårlige bilder i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #13 Skrevet 26. oktober 2023 Engel skrev (5 minutter siden): Jeg har også droppet Tinder og andre datingapper, orker ikke det opplegget mer. Det er for langt i mellom normalt oppegående mennesker der. Møter mange hyggelige og fine mennesker i hverdagen, dessverre er de dog ikke single... Man må nok generelt ha en god del flaks for å møte på en god match uansett om det er på en digital plattform eller ikke, men det er bedre å ikke bare vurdere folk basert på dårlige bilder i alle fall. Bare rettet litt opp, men deler (som mann) de samme erfaringene dine 🙂 Anonymkode: d939a...17b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #14 Skrevet 26. oktober 2023 Det er vel nettopp da det kan bli håp, tenker jeg. Når du ser de du møter rundt deg, ikke bare profiler på en skjerm. Anonymkode: 8188b...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg orker ikke mer av tinder. Blir bare sur av alle mannfolkene som enten ikke svarer eller ikke matcher eller bare vil hooke! Er det fortsatt håp å møte noen på «gamlemåten»? Mister snart troen på å finne noen i det hele tatt. Følte også at tinder tok mye fokus. Føler jeg må fokusere mer på meg selv og tingene rundt meg…. Anonymkode: c17ac...175 Klart det er håp. Selv har jeg datet og kost meg masse siste årene, før jeg ble kjæreste med hun som i dag er min kjæreste. Ca 1 år. Jeg har aldri hatt Tinder eller noen sånne apper. Anonymkode: 841fe...664
norw Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 Det blir nødvendigvis vanskeligere uten Tinder, om du ikke er en som sjekkes opp av ålreite menn støtt og stadig uansett. Jeg tar det i hvert fall veldig piano utenom Tinder, Happn etc (jeg tar det forsåvidt piano der også, har vel en tredve matcher på Tinder som jeg aldri har skrevet med). Virker som at damer flest er veldig på vakt og kan ha piggene ute, så jeg trenger egentlig en like/match som et visst klarsignal, at jeg kan vise litt interesse og tenke at her er det litt gjensidig interesse, og at jeg først og fremst må spille kortene mine riktig.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #17 Skrevet 26. oktober 2023 norw skrev (1 time siden): Det blir nødvendigvis vanskeligere uten Tinder, om du ikke er en som sjekkes opp av ålreite menn støtt og stadig uansett. Jeg tar det i hvert fall veldig piano utenom Tinder, Happn etc (jeg tar det forsåvidt piano der også, har vel en tredve matcher på Tinder som jeg aldri har skrevet med). Virker som at damer flest er veldig på vakt og kan ha piggene ute, så jeg trenger egentlig en like/match som et visst klarsignal, at jeg kan vise litt interesse og tenke at her er det litt gjensidig interesse, og at jeg først og fremst må spille kortene mine riktig. Men vil man ha en dame som har piggene ute? Anonymkode: acf94...df2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #18 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 10.49): Jeg syntes tinder fungerte veldig bra! Fant drømmemannen for 1 år siden Vær kritisk, ikke ta det så personlig, ikke legg alt håp på én person og slett alle som gir dårlig magefølelse eller begynner å snakke om seksuelle ting Anonymkode: 2e95c...b56 Majer skrev (23 timer siden): Det er enkelt å møte folk på gamlemåten! Men da må du oppføre deg som de gjorde før:) Slå av en prat med han som venter på bussen med deg, stamkunden på stamkafeen mm. Jeg vil tro det er lettere å møte noen på gamlemåten nå enn tidligere siden nesten alle blir positivt overrasket om du tar kontakt. Jeg kan skaffe meg en spontan date på ti minutter. Før krevde det vel et par treff på den lokale dansen. Gode tips og det jeg gjør. I tillegg til at jeg har registrert meg på matchmaking sider. Anonymkode: acf94...df2
norw Skrevet 26. oktober 2023 #19 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men vil man ha en dame som har piggene ute? Anonymkode: acf94...df2 Nei
Engel Skrevet 26. oktober 2023 #20 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) norw skrev (2 timer siden): Det blir nødvendigvis vanskeligere uten Tinder, om du ikke er en som sjekkes opp av ålreite menn støtt og stadig uansett. Jeg tar det i hvert fall veldig piano utenom Tinder, Happn etc (jeg tar det forsåvidt piano der også, har vel en tredve matcher på Tinder som jeg aldri har skrevet med). Virker som at damer flest er veldig på vakt og kan ha piggene ute, så jeg trenger egentlig en like/match som et visst klarsignal, at jeg kan vise litt interesse og tenke at her er det litt gjensidig interesse, og at jeg først og fremst må spille kortene mine riktig. Jeg kuttet Tinder nettopp fordi jeg merket at jeg fikk piggene ute der. Man blir seriøst lei og ødelagt der ute, om man ikke er av de som kan velge og vrake der (men de blir nok også ødelagt, bare på en annen måte). Det blir en destruktiv spiral det der. Men bør være heldig å finne noen i løpet av 1-2 år, ellers er løpet kjørt der tror jeg...😅 Da blir man som du beskriver på vakt og har piggene ute. Man forventer det verste hele tiden. Jeg skulle ønske at det var mulig å se hvem som er single i det virkelige liv da. Fint med de som går med giftering, de er jo utelukket. men de er jo under halvparten av de som faktisk er i forhold. Lei av å møte folk jeg liker, for så å google de og finne ut at de ikke er single😝 Så det blir jo ikke akkurat noe dating om dagen. Det er jo fordelen med appene, de fleste der er jo single i det minste. Endret 26. oktober 2023 av Engel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå