AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hei Noen som vet hva dette (tilsynelatende smalt endometrium) betyr? Hadde en utskraping i går og leste journaldn min. Utskrapingen var vellykket, men lurte på dette.. Hatt en missed abortion tidligere, så ble litt redd for om dette kan ha noe å si for at fosteret ikke klarer seg. Hvis ikke får jeg bare ringe en av legene 👍 Anonymkode: 381e7...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Noen som vet hva dette (tilsynelatende smalt endometrium) betyr? Hadde en utskraping i går og leste journaldn min. Utskrapingen var vellykket, men lurte på dette.. Hatt en missed abortion tidligere, så ble litt redd for om dette kan ha noe å si for at fosteret ikke klarer seg. Hvis ikke får jeg bare ringe en av legene 👍 Anonymkode: 381e7...99f Jeg er ikke helsepersonell, men har dette selv. Det betyr at slimhinnen er tynn. Jeg vet at det har betydning for om det befruktede egget fester seg i livmoren, men er usikker på hvordan det kan påvirke SA/MA. Håper du får noen bedre og mer utfyllende svar. Klem til deg ❤️ Anonymkode: bfaac...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. oktober 2023 #3 Del Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke helsepersonell, men har dette selv. Det betyr at slimhinnen er tynn. Jeg vet at det har betydning for om det befruktede egget fester seg i livmoren, men er usikker på hvordan det kan påvirke SA/MA. Håper du får noen bedre og mer utfyllende svar. Klem til deg ❤️ Anonymkode: bfaac...235 Jo, men hvis dette ble notert i forbindelse med utskrapning så betyr det at livmoren er tømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Del Skrevet 25. oktober 2023 Neutral90 skrev (4 minutter siden): Jo, men hvis dette ble notert i forbindelse med utskrapning så betyr det at livmoren er tømt. Ts Håper det ❤️ takk for svar Anonymkode: 381e7...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå