Gå til innhold

"smalt endometrium"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet hva dette (tilsynelatende smalt endometrium) betyr? Hadde en utskraping i går og leste journaldn min. Utskrapingen var vellykket, men lurte på dette.. Hatt en missed abortion tidligere, så ble litt redd for om dette kan ha noe å si for at fosteret ikke klarer seg. 

Hvis ikke får jeg bare ringe en av legene 👍

Anonymkode: 381e7...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei

Noen som vet hva dette (tilsynelatende smalt endometrium) betyr? Hadde en utskraping i går og leste journaldn min. Utskrapingen var vellykket, men lurte på dette.. Hatt en missed abortion tidligere, så ble litt redd for om dette kan ha noe å si for at fosteret ikke klarer seg. 

Hvis ikke får jeg bare ringe en av legene 👍

Jeg er ikke helsepersonell, men har dette selv. Det betyr at slimhinnen er tynn. Jeg vet at det har betydning for om det befruktede egget fester seg i livmoren, men er usikker på hvordan det kan påvirke SA/MA. Håper du får noen bedre og mer utfyllende svar. Klem til deg ❤️

Anonymkode: bfaac...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke helsepersonell, men har dette selv. Det betyr at slimhinnen er tynn. Jeg vet at det har betydning for om det befruktede egget fester seg i livmoren, men er usikker på hvordan det kan påvirke SA/MA. Håper du får noen bedre og mer utfyllende svar. Klem til deg ❤️

Anonymkode: bfaac...235

Jo, men hvis dette ble notert i forbindelse med utskrapning så betyr det at livmoren er tømt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Jo, men hvis dette ble notert i forbindelse med utskrapning så betyr det at livmoren er tømt. 

Ts

Håper det ❤️ takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...