Gå til innhold

Hvilken julekalender får ungdommene deres i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

14-18år.

Anonymkode: fca07...d6a

Skrevet

Pen store sin.

Anonymkode: 690b0...438

Skrevet

Lager kalender selv. I år har jeg kjøpt masse på tilbud på MakeupMekka, så det blir sminke, godteri, hårstrikker. Total kostnad ca. 400,-

Anonymkode: 63c0a...4a9

Skrevet

Det eldste barnet mitt (17) får Charlotte Tilbury sin. Men siden den koster hele 200 Euro legger hun ut for halve selv:) Hun yngste (15) får makeupmekka sin👍

Som oftest lar vi jentene velge selv, og om det går over en viss sum kan de velge å være med på kostnadene, eller evt. finne en annen:) 

Anonymkode: c8ac1...ae3

Skrevet

Dumle. Kjøpte den på halv pris i januar.

Anonymkode: 3c483...125

Skrevet

Toåringen vår får en enkel sjokoladekalender som han får spise etter middag :) får håpe det går bedre i år enn i fjor, stakkars da 1,5-åringen som ikke kunne forstå hvorfor han bare fikk en bit og ikke «mele!» (aka han var alt for liten)😅

• Liker 1
Skrevet

Oi haha, ser denne tråden var rettet mot ungdomskalendere😂 da melder jeg meg ut😅

Skrevet

Jentene (16 og 19) får Makeupmekka sin julekalender + sjokoladekalender med bilde fra Cewe.

Anonymkode: ac3ad...b20

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet

I år lager jeg julekalender selv til ungene. Føler at de andre julekalender man kjøper er bare kjedelige og overpriset dritt. Har skaffet 24 små bokser. Skal bygge stativ som ligner på juletre og fylle dem med små forskjellige ting. 

Skrevet

Datter 15 får Charlotte Tilbury sin, og sønn 18 får samme beløp cash.

Anonymkode: 1d71f...3c9

Skrevet

De får Lyko sin store kalender. 

Anonymkode: 18e29...6dd

Skrevet

Essence sin adventskalender her.

Anonymkode: faa9f...9e8

Skrevet

De vil alltid ha hjemmelaget pakkekalender. 15-åringen vil helst ha noe spiselig hver dag så det får han. 

Skrevet

Takk for svar og tips!

Har nesten alltid laget hjemmelaget kalender, men i år skal jeg kjøpe! 

Anonymkode: fca07...d6a

Annonse
Skrevet

Hvis du skal kjøpe har coolstuff.no mange typer kalendere, gjerne litt annerledes også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...