AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er en mann, da jeg var i hjemlandet mitt, på 15 åring av alderen, hadde vi i vår slekt en dame, hun var gift med søsken til faren min, jeg begynte å like henne da jeg var 15 åring og hun var 27 år gammel, i samtidig var hun litt venninne til min søster. Jeg klarte ikke å innrømme til henne jeg var forelsket i henne, samfunnet var så strengt. Jeg var redd for at denne innrømmelse ville avslutte livet, var redd for hun si det til mamma og mamma si det videre til pappa, pappa var så streng, Walla han skulle drepe meg dersom han visste det. Så tok jeg den i hemmeligheten. Ingen visste dette, min smarte søster følte at jeg var glad i damen. Så søstera mi ikke fortalte det videre til noen. etter vi flyktet fra land og hele borgere flyttet fra landet så glemte jeg henne midlertidig. Få år etter ble jeg informert fra søstera mi at hun slo opp sin ekteskap med mannen og er nå singel 😍. Da sa jeg at nå er det min siste sjans. Jeg ringte mamma for å få godkjennelse, mamma sa til meg som vanlig og si det i hjemlandet: hvis du gifter deg med med henne så jeg er ikke lenger din mor og du er ikke heller min sønn 😢😡. Jeg prøvde å kontakte henne etter skilsmissen, men hun svarte ikke på meldingen.😢, jeg reiste til henne i fjor. Men kunne ikke treffe henne. Det var begravelse til min onkel. Så var det vanskelig å treffe henne. etter en stund fikk jeg vite at hun har giftet seg med en annen😥😥. Erklærte at min barndoms kjærlighet er død uendelig😢. jeg liker henne fortsatt og har hennes bildet på mobilen. Jeg forestiller hele tida at vi ligger sammen, og hvisker i ørene hennes mens vi ligger sammen. Hun ikke vet enda at jeg elsker henne, og vil en dag absolutt fortelle henne. hva synes dere om denne fortellingen? Var det interessant?😃😀 Anonymkode: e6f19...d07
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Nei, bare fantasi og tull Anonymkode: 9de89...493 1
Irak Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg synes fortelling skildrer noe som kunne vært sant. Er dessverre ikke alle som er så heldige og få de elsker. Det er også mange fordommer knyttet til kjærlighet og det må tas på alvor. Her mister man faktisk familie relasjoner og det er trist. Historien er både trist og romantisk på en gang synes jeg. Romantisk at han gjemmer henne slik han gjør. Han bryr seg om henne og beskytter henne❤️ Trist at hun gifter seg med en annen. Tenker at vi har alle makt og valg til å velge selv. Skjønner at han kan tenke at det ikke er noen andre for han. Umulig eller ugjengjeldt kjærlighet kan gjøre ubeskrivelig vondt ❤️. Det virker som han er litt låst...... Dette er mine synspunkter da. Er ikke sikkert alle er enige. Synes det er interessant med slike historier ❤️. De får man til å reflektere og tenke over meningen. Jeg tror de fleste mennesker ønsker å finne en mening med det som skjer rundt dem og dem
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Irak skrev (3 minutter siden): Jeg synes fortelling skildrer noe som kunne vært sant. Er dessverre ikke alle som er så heldige og få de elsker. Det er også mange fordommer knyttet til kjærlighet og det må tas på alvor. Her mister man faktisk familie relasjoner og det er trist. Historien er både trist og romantisk på en gang synes jeg. Romantisk at han gjemmer henne slik han gjør. Han bryr seg om henne og beskytter henne❤️ Trist at hun gifter seg med en annen. Tenker at vi har alle makt og valg til å velge selv. Skjønner at han kan tenke at det ikke er noen andre for han. Umulig eller ugjengjeldt kjærlighet kan gjøre ubeskrivelig vondt ❤️. Det virker som han er litt låst...... Dette er mine synspunkter da. Er ikke sikkert alle er enige. Synes det er interessant med slike historier ❤️. De får man til å reflektere og tenke over meningen. Jeg tror de fleste mennesker ønsker å finne en mening med det som skjer rundt dem og dem Det er jeg mannen som skrev dette, jeg beskyttet henne og beskyttet meg selv, det var veldig farlig i vårt samfunnet å være interessert i en gift dame, da pappa ville henrette meg 😂. tusen hjertelig takk for svaret ditt❤️ Anonymkode: e6f19...d07
Irak Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, bare fantasi og tull Anonymkode: 9de89...493 Ikke godt å si....U never know ❤️
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Du kommer over henne. Dette er en ungdomsforelskelse og fantasi, det er ikke sikkert dere to hadde fått det fint sammen i virkeligheten. Snart treffer du en ny kvinne, og blir forelsket på nytt. Anonymkode: 8cf2c...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå