AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Huset ser ikke ut utvendig. Og siden mannen ikke løfter en finger her, så får jeg bestille en husvask selv. Hva spør jeg om og hva må jeg vite på forhånd? Må jeg skaffe f.eks stillas/krankurv? Hvor lang tid bruker et firma på dette? Tar de timesbetalt eller etter størrelse på hus osv? Hva koster det egentlig? Hva er dyrt/billig? Kan man gjøre avtale om pris på forhånd? Anonymkode: 4c894...ca6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Hvorfor ikke vaske det selv, og vente til våren? En trenger ikke være mann for å gjøre slikt. Anonymkode: 3ed1e...fb8 1
spinner Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Hvis du kommer til med en tilhengerlift er det klart rimeligst og mest effektivt. Hvis dere ikke kan gjøre det selv ville jeg kontaktet et malerfirma ikke et rengjøringsbyrå da de har erfaring med behandling av utvendig panel. (Kanskje det også hadde vært greit å male mens man først var i gang.) 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Malerfirma er nok det smarteste her ja. De vet hva de holder på med. Ellers er det fort gjort å gå på med høytrykkspyler på steder og måter som ikke er bra, og med feil vaskemidler (noen vaskemidler matter malingen, og er best egnet før eventuell maling. Tok husvask av hus og garasje selv ifm maling, og må si at det var en mer omfattende jobb enn jeg hadde sett for meg å bli kvitt veistøv og svertesopp... Fast pris via et malerfirma tror jeg er beste veien å gå. Anonymkode: ad223...b57 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 2.23): Hvorfor ikke vaske det selv, og vente til våren? En trenger ikke være mann for å gjøre slikt. Anonymkode: 3ed1e...fb8 Hvorfor jeg ikke vasker selv blir opp til meg. Uansett om jeg er i fysisk stand til å gjøre det eller ei, så kjøper jeg ut tiden min og lar et firma ta seg av det. Og nei, man trenger ikke være mann for å ringe et firma og bestille vask av hus, vi damer kan også bruke en telefon 🤦♀️🙄 Anonymkode: 4c894...ca6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor jeg ikke vasker selv blir opp til meg. Uansett om jeg er i fysisk stand til å gjøre det eller ei, så kjøper jeg ut tiden min og lar et firma ta seg av det. Og nei, man trenger ikke være mann for å ringe et firma og bestille vask av hus, vi damer kan også bruke en telefon 🤦♀️🙄 Anonymkode: 4c894...ca6 🤣 Anonymkode: 6fdde...9da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Bestilte nettopp vask av hus, tak og vindu. Så kommer de tilbake å maler/impregnerer🤷♀️(?) taket igjen til våren. Inkludert stillas og opprydning skulle de ha 80 000kr Anonymkode: cbc1d...c89
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bestilte nettopp vask av hus, tak og vindu. Så kommer de tilbake å maler/impregnerer🤷♀️(?) taket igjen til våren. Inkludert stillas og opprydning skulle de ha 80 000kr Anonymkode: cbc1d...c89 Det var inkludert garasjen også Anonymkode: cbc1d...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå