Gå til innhold

Hvor lenge burde jeg date yngre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 29 nå og har datet yngre siden jeg var 24, Da ble jeg sammen med en 21 åring. Hadde så og si ny kjæreste hvert år til da jeg fylte 27 datet jeg en på 26 og etter det har det stort sett handlet om yngre karer, men kun date og sex og ingen forhold. 

Nå som 29 åring er jeg litt redd for at jeg begynner å for gammel for de yngre gutta og kan faktisk ende opp alene hvis jeg ikke skifter strategi, Ikke har jeg peiling hva jeg skal gjøre?.

Eldre menn 30+ er jo det verste man kan oppleve.

Anonymkode: b05d9...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke for gammel for yngre på noen steder i livet har jeg sett. Men kjerestene dine kommer jo til å fylle 30 på et punkt, du også om ikke lenge. Kanskje vil den alderen skemme deg mindre når du er der selv? 

Uansett, prøv å date yngre å se hva som skjer med tiden. Bare fordi dine forrige ikke varte, betyr ikke at den neste ikke vil. Kjenner mange kvinner med yngre partner. Både mormor og farmor dater/t menn latterlig mye yngre, så tydeligvis trenger ikke alderen din stoppe deg. Det er høy forekomst av kvinner med yngre menn i min omgangskrets og familie 😅 

Anonymkode: 8c30a...3b5

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

🤣

Glemte trollmor å legge deg i kveld? 

Anonymkode: 38827...065

• Liker 2
Gjest Inverto
Skrevet

Jeg tenker at om TS hadde vært mann som sa at han foretrakk å date yngre damer,
hadde denne tråden blitt noe helt annet

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tok deg seriøst helt til den siste setningen der😅

Anonymkode: f7473...153

• Liker 1
Skrevet
Inverto skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at om TS hadde vært mann som sa at han foretrakk å date yngre damer,
hadde denne tråden blitt noe helt annet

ja, men ts dater jo menn innenfor normal aldersforskjell, 4 år pluss, minus, og han siste var bare 1 år yngre, de er ekstremt jevngammelt. Så ikke det verste.

Verre med dem som sutrer og trenger vår godkjennelse på at noen som er 20 år yngre skal like dem, noe de må finne ut av selv, som alle må. Ts finner vel ut at menn på 30 pluss ikke er så ille, men hun trenger ikke date dem om hun ikke vil, så lagt. Ikke at hun må senere heller, men det er jo sannsynlig at det vil skje før eller siden. 

Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ja, men ts dater jo menn innenfor normal aldersforskjell, 4 år pluss, minus, og han siste var bare 1 år yngre, de er ekstremt jevngammelt. Så ikke det verste.

Verre med dem som sutrer og trenger vår godkjennelse på at noen som er 20 år yngre skal like dem, noe de må finne ut av selv, som alle må. Ts finner vel ut at menn på 30 pluss ikke er så ille, men hun trenger ikke date dem om hun ikke vil, så lagt. Ikke at hun må senere heller, men det er jo sannsynlig at det vil skje før eller siden. 

Åja. Personlig har jeg en 5-års regel. 
Folk skal seff få gjør det de vil, så lenge hu ikke går etter folk yngre enn 20.
Det blir litt....

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er 29 nå og har datet yngre siden jeg var 24, Da ble jeg sammen med en 21 åring. Hadde så og si ny kjæreste hvert år til da jeg fylte 27 datet jeg en på 26 og etter det har det stort sett handlet om yngre karer, men kun date og sex og ingen forhold. 

Nå som 29 åring er jeg litt redd for at jeg begynner å for gammel for de yngre gutta og kan faktisk ende opp alene hvis jeg ikke skifter strategi, Ikke har jeg peiling hva jeg skal gjøre?.

What? Har akkurat fått en runde av en på 46, deilig 😍

Skrevet
Inverto skrev (27 minutter siden):

Åja. Personlig har jeg en 5-års regel. 
Folk skal seff få gjør det de vil, så lenge hu ikke går etter folk yngre enn 20.
Det blir litt....

5 år er vel det normale tallet, heller enn 4. Har også 5 år. Ikke at de er så langt unna hverandre 😂
Enig. 

Skrevet
Miss91 skrev (8 minutter siden):

Bra du lever livet, men syns ikke det høres deilig ut 😅 Tenker på stefar med en gang, nei å nei. 

Skrevet
Miss91 skrev (14 minutter siden):

Googlet menn på 46 for å se om det var noe digg selv om jeg avslo tanken 😂 Noen er litt ja, så kanskje kun for sex. Dømmer ikke, syns ikke det er rart at du liker det du liker, selv om jeg kanskje ikke liker det samme, så du vet det. Ingen sex/forholds shame, kun sammenligning av smak og behag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Googlet menn på 46 for å se om det var noe digg selv om jeg avslo tanken 😂 Noen er litt ja, så kanskje kun for sex. Dømmer ikke, syns ikke det er rart at du liker det du liker, selv om jeg kanskje ikke liker det samme, så du vet det. Ingen sex/forholds shame, kun sammenligning av smak og behag. 

Hehe, fant han ikke via Google akkurat ;) han er nydelig og vet hva han gjør. Fantastisk sex, og person. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bra du lever livet, men syns ikke det høres deilig ut 😅 Tenker på stefar med en gang, nei å nei. 

14 år eldre, så ikke gammel nok til å være stefar ;) han vet hva han gjør, gir meg de beste orgasmene 😁 jeg tenker lillebror hvis jeg skal finne en som er yngre enn meg. 

Skrevet

Date yngre så lenge du kan. Det kommer en tid der du blir et skrukketroll som kun tiltrekker deg eldre menn og mannebabyer som er ute etter en mamma som kan vaske klærne deres og lage mat til de.

Anonymkode: 3ae23...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...