AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Om jeg har sex dagen før eggløsning og han hopper av i svingen i god tid? Altså hvor stor er sjansen for at det kan ha kommet litt lekkasje av sædceller under akten nok til å befrukte meg? Er i tillegg 40 år som vel reduserer sjansen? Til info, vi har 3 barn ‘på første forsøk’ fra før😅 Er jeg gravid nå er barnet ønsket, men altså IKKE planlagt. Det gikk litt fort i svingene der bokstavelig talt. Jeg blir alltid ekstremt kåt rundt eggløsning og klarer ikke styre meg. Mannen blir jo revet med. Bruker ikke prevensjon pga kraftige bivirkninger og vi rakk ikke kondom denne gang. Vurderer angrepille just in case, men blir fullstendig i ubalanse av den også (sammen med p-piller, mini-piller, spiral osv). Ingen kan vel svare sikkert, men jeg tipper 0,1 % sjanse om ikke mindre for at dette mot formodning kan ende med svangerskap. Kanskje mindre. Er likevel litt nervøs. Anonymkode: cb664...8d9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Eksakt 1 : 3,14159265359. Anonymkode: 4d982...a4d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Veldig liten, men for meg høres det ut som du egentlig ønsker en til? Men at det kanskje må være et uhell for at det skal skje? Anonymkode: a6fa2...f77 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Kommer nok mest på om mannen har spermier i precum eller ikke, tror det er en enten/eller-greie. Vi brukte hopp av i svingen som eneste prevensjonsmetode i 3-4 år uten å bli gravide (til info: vi var opplyst om at det var risky og enige om at blir det barn så blir det barn). Jeg begynte nesten å stresse med at jeg ikke var fertil, men har i etterkant fått to barn som begge satt på første forsøk (med samme prevensjonsmetode i mellom de to). Nå er vi ferdige og tør ikke hoppe av i svingen lengre. Jeg ville tatt pilla 🙈 Anonymkode: 75d46...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå