Gå til innhold

Youtube og adblock, noen som har funnet en ny metode som fungerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går an å betale for Youtube, så slipper du reklamen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man vil støtte creators, er faktisk youtube premium en dårlig måte å gjøre det på. Creators får mindre penger av premium-visninger enn av reklame-visninger.

Anonymkode: a5e31...423

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om man vil støtte creators, er faktisk youtube premium en dårlig måte å gjøre det på. Creators får mindre penger av premium-visninger enn av reklame-visninger.

Anonymkode: a5e31...423

Feil. Det er motsatt.

Anonymkode: a6d68...b10

• Nyttig 1
Skrevet

premium. greit jeg ikke liker google men vil gjerne at de som lager innhold skal få betalt. så de blir det premium.

Skrevet

k9uqem6urtxb1.png

Anonymkode: cac6c...6f9

Skrevet
16 hours ago, Ænema said:

premium. greit jeg ikke liker google men vil gjerne at de som lager innhold skal få betalt. så de blir det premium.

Da er Adblock + Patreon en mye bedre løsning. Google avspiser innholdsprodusenter med smuler.

Anonymkode: 0d7a7...eda

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

k9uqem6urtxb1.png

Hva slags abonnement er dette? Jeg betaler 119,-/mnd.

IMG_0026.jpeg

Anonymkode: 9d3aa...b99

• Liker 1
Skrevet

Skrevet

det er jo trist hvis det blir slik som dette. enn så lenge er jeg fortsatt medlem. på min side er det fortsatt 119 nok. blir det 200+ så blir nok adblock venn igjen

Skrevet
Ænema skrev (5 timer siden):

det er jo trist hvis det blir slik som dette. enn så lenge er jeg fortsatt medlem. på min side er det fortsatt 119 nok. blir det 200+ så blir nok adblock venn igjen

AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 21.15):

https://github.com/0x48piraj/fadblock

Fungerer ved at den kjører reklame-videoen før selve videoen med ekstrem fart, så det er et tidels sekund med reklamevideo før videoen - dette gjør at youtube ikke merker at en skipper reklamen.

Skrevet

"Youtubes adblock er mot EUs lovverk"

stmzt0qcu2zb1.jpg?width=640&crop=smart&a

Skrevet

Det er kommet en ny oppdatering på uBlock nå som ser ut til å funke. Med firefox hvertfall, muligens ikke klar for chrome enda. Det er versjon 1.53.0

Skrevet

Fuck Youtube. Last ned "Tampermonkey" utvidelsen. Dette er et verktøy der man kan legge til egne scripts fra f.eks github. Gå så inn på Tampermonkey utvidelsen i nettleseren og søk på f.eks "Remove Adblock Things" etc. (M.fl) Trykk så install på denne,og se at nå er du helt reklamefri. Enkelte adblockere er flinke på og oppdatere også,så det vil og fungere. Men beste etter min mening er Tampermonkey med script.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...