AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Da var dagen kommet der heller ikke jeg får se youtubevideoer uten å skru av adblock eller kjøpe premium. Jeg vil tro at dette er noe som gjelder alle adblockers med standard innstillinger. Er det noen som har funnet en ny metode som fungerer? Jeg bruker Chrome på windows. Fant en post her, men har ikke lykkes med denne metoden selv: https://www.reddit.com/r/YouShouldKnow/comments/17c90ou/ysk_new_method_to_bypass_youtubes_ad_blocker/ (PS: Hold tråden fri fra diskusjoner om det er rett/galt å bruke adblock, lag heller egen tråd.) Anonymkode: ff583...42b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Premium fungerer utmerket, er flere år siden jeg har sett reklame på YouTube. Anonymkode: e5258...915 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg bruker firefox med adblocker på android telefon, testa litt forskjellige videoer nå, fikk ikke opp noen annonser. Anonymkode: 4a00c...892
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Premium fungerer utmerket, er flere år siden jeg har sett reklame på YouTube. Anonymkode: e5258...915 Funker fjell. Anonymkode: 9214f...564
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg får opp "varsel" på youtube om at jeg må skru av adblock, men hos meg får det an å bare krysse ut varselet og se videoen uten reklame. Bruker uBlock et eller annet. Anonymkode: 967b0...ae3 1 1
ThereGoesBob Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Er det TV eller PC du snakker om nå? Har gratis adblock på laptop'en og får aldri reklamer på YouTube, men på smart tv'ene, hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 Steg 1: Bruk Ublock Origin Steg 2: Oppdater filterlisten daglig Steg 3: Bruk en nettleser som ikke er del av Googles botnett. Firefox er best, siden den ikke er Chromium-basert. Men Brave og Vivaldi skal visstnok også funke med steg 1+2. Anonymkode: a31ad...49d 2
Fountaine Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 Hvorfor kan du ikke kjøpe premium? 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 YouTube premium uten tvil! Jeg tror ikke disse som bruker adblocker tenker over at det er inntektene som gjør at man har tid og ressurser til å skape innhold. Ingen reklame = Ingen inntekt = Intet godt innhold. På min nettside har jeg nå sett meg lei av å miste inntekter som går til utvikling av tjenestene. Der slipper du rett og slett ikke inn hvis du bruker adblocker. Det er irriterende for noen, men ærlige besøkende tjener på det i form av bedre og bedre tjenester. ... har du derimot veldig lyst til å bli tvunget til å abonnere i fremtiden for å i det hele tatt kunne bruke YouTube i fremtiden så kan du bare kjøre på. Anonymkode: 10456...084 2
Gjest ytmnd Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: YouTube premium uten tvil! Jeg tror ikke disse som bruker adblocker tenker over at det er inntektene som gjør at man har tid og ressurser til å skape innhold. Ingen reklame = Ingen inntekt = Intet godt innhold. På min nettside har jeg nå sett meg lei av å miste inntekter som går til utvikling av tjenestene. Der slipper du rett og slett ikke inn hvis du bruker adblocker. Det er irriterende for noen, men ærlige besøkende tjener på det i form av bedre og bedre tjenester. ... har du derimot veldig lyst til å bli tvunget til å abonnere i fremtiden for å i det hele tatt kunne bruke YouTube i fremtiden så kan du bare kjøre på. Anonymkode: 10456...084 Alle vet dette, vi er bare dritlei av reklame. Jeg har forøvrig youtube premium, men surfer ikke nettet uten adblock. Lager du ett bra produkt så betaler jeg, har jeg alltid gjort. Har kjøpt masse spill, software, musikk og donert til streamers/content creators you name it. Du skyter deg i grunn i foten med å nekte inn adblockere, det er potensielt betalende kunder hvis du har abonnementsløsninger eller lignende. Hvis du kun er reklamefinansiert/samler inn data hadde jeg ikke gidda tasta urlen inn i browseren engang Reklame på nettsider er også en sikkerhetsrisiko, det er ikke alltid like god kontroll på hva som blir servert. Er du uheldig har du plutselig mal-/ransom/-badware på pcen din. Nei takk. Endret 25. oktober 2023 av ytmnd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 Fountaine skrev (2 timer siden): Hvorfor kan du ikke kjøpe premium? Hvorfor subsidiere Google; er de blitt fattige ...? Men for å svare TS: Hos meg fungerer både AdBlock og yt-dlp uten problemer; bruker Firefox som kjøres i Linux. Anonymkode: f7f5f...33c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 Bruk Firefox med adblock. Jeg fikk i forrige uke opp at jeg måtte slå av adblock eller abonnere på premium, men jeg kunne bare krysse det ut og se videre. Nå får jeg ikke lenger denne beskjeden når jeg setter på en video. Chrome er google og er generelt dårlig på personvern, og skal nå bli enda dårligere. Firefox er et selvstendig selskap som er svært flinke til å beskytte dataen til sine brukere. Bruk Firefox + adblock, og du kan fortsette å se YouTube uten reklame. Anonymkode: 33330...d79
norw Skrevet 26. oktober 2023 #14 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har bare hatt problemet på PC, med en annen nettleser. Null reklame med Chrome på PC og på mob/nettbrett slipper jeg reklame med den nettleseren som blir stoppet på PC'en. Har ikke endret på noe.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 https://github.com/0x48piraj/fadblock Fungerer ved at den kjører reklame-videoen før selve videoen med ekstrem fart, så det er et tidels sekund med reklamevideo før videoen - dette gjør at youtube ikke merker at en skipper reklamen. Anonymkode: cac6c...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://github.com/0x48piraj/fadblock Fungerer ved at den kjører reklame-videoen før selve videoen med ekstrem fart, så det er et tidels sekund med reklamevideo før videoen - dette gjør at youtube ikke merker at en skipper reklamen. Anonymkode: cac6c...6f9 PS. Hvis denne dukker opp: Så trykk, "Tillat YouTube-annonser", og trykk videre "Last inn siden på nytt": Så spilles videoen. Det skjer en gang hver 10de-12te video. Men til forskjell fra ellers så spiller den videoen med en gang en klikker på "Last inn siden på nytt". Anonymkode: cac6c...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 PS. Husk på at Enhancer for Youtube har en standard-innstilling som gjør at den blokkerer reklame på youtube. Bruker du den så skru av reklame-blokkeringen dens på youtube. Anonymkode: cac6c...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg ga etter forrige uke og kjøpte Premium, kudos til YouTube for å skape behov der det i utgangspunktet aldri var noen. Anonymkode: a6d68...b10
Gregarious Skrevet 27. oktober 2023 #19 Skrevet 27. oktober 2023 Om en bruker en musikk tjeneste så er YouTube Premium noe av det mest lukrative abonnementet som er. Overlegen mengde innhold samt YouTube-Music. 1 1
Jdz Skrevet 27. oktober 2023 #20 Skrevet 27. oktober 2023 Gregarious skrev (7 minutter siden): Om en bruker en musikk tjeneste så er YouTube Premium noe av det mest lukrative abonnementet som er. Overlegen mengde innhold samt YouTube-Music. Enig. Youtube er bortimot den eneste streamingtjenesten jeg bruker og 130 kroner i måneden er en svært liten pris å betale for ubegrenset tilgang til videoer og musikk. Synes skaperne fortjener hver eneste krone de kan få og støtter også flere på Patreon og lignende. Det sagt, om du bare er ute etter musikk, så finnes det definitivt bedre tjenester enn Youtube Music. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå