AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Har en liten gutt på 11 mnd som er ekstremt glad i bestemor. Han vil aldri til meg når hun er der. Han blir så glad når hun kommer på besøk, han reagerer ikke sånn på noen andre! Jeg kan være borte i noen timer og kommer tilbake for å hente han og han blir ikke glad, ikke vil han til meg, om han faller eller slår seg så er det kun bestemor. Ja, jeg synes det er litt vondt, og blir faktisk litt sjalu.. 😳 Er dette normalt?! Er selvfølgelig veldig glad for det også, da jeg har et veldig godt forhold til min mor. Men hvorfor blir han aldri glad for å se meg? Hjemme så følger han etter meg over alt, får aldri gjort noe alene. Men han glemmer meg med en gang hun er i rommet. Andre som har barn som er sånn?!😆 Anonymkode: 30319...69c 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Dette er veldig vanlig. Anonymkode: a709a...0cf 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er veldig vanlig. Anonymkode: a709a...0cf Så godt å høre! Jeg har lurt så mye på om det er noe jeg gjør feil. Hva gjør hun bedre enn meg? Det er sånne ting jeg tenker over hele tiden.. Anonymkode: 30319...69c 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Helt normalt ikke noe du gjør feil, er bare en naturlig del av utviklingen og båndet mellom barnebarn og besteforeldre. Anonymkode: 8c939...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Ja slik var sønnen min også mot min mor. Viste mer glede og god kontakt med henne. Anonymkode: 659aa...914 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Helt vanlig, og jeg er takknemlig for det nære forholdet de har. Anonymkode: e600e...271 1
Tjoheiii Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Sånn er toåringen min også, har vært det hele livet hans😅 jeg bare nyter det jeg, å kunne dra til foreldrene mine og sette meg ned med en VARM kopp kaffe mens «mommo» får kjørt seg😂
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt vanlig, og jeg er takknemlig for det nære forholdet de har. Anonymkode: e600e...271 Jeg er takknemlig for det. Men trodde ikke det var så vanlig når han bare er 11 mnd og vært sånn siden han var 5-6 mnd, og vil kun ha hun da😆 Anonymkode: 30319...69c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 Så utrolig fint! Han vet at du, som er trygg og god alltid er der. Bestemor derimot er ikke alltid der så hun må han kapre mens han kan 😂. Han vet jo at du alltid kommer tilbake, så mulig derfor han ikke viser stor glede når su kommer. her er det vendig varierende. Noen ganger glede når jeg kommer mens andre ganger kunne de ikke brydd seg mindre. Anonymkode: feeb2...bf8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 14.50): Så utrolig fint! Han vet at du, som er trygg og god alltid er der. Bestemor derimot er ikke alltid der så hun må han kapre mens han kan 😂. Han vet jo at du alltid kommer tilbake, så mulig derfor han ikke viser stor glede når su kommer. her er det vendig varierende. Noen ganger glede når jeg kommer mens andre ganger kunne de ikke brydd seg mindre. Anonymkode: feeb2...bf8 Takk for svar! Håper det er pga det❤️ Anonymkode: 30319...69c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 0.04): Har en liten gutt på 11 mnd som er ekstremt glad i bestemor. Han vil aldri til meg når hun er der. Han blir så glad når hun kommer på besøk, han reagerer ikke sånn på noen andre! Jeg kan være borte i noen timer og kommer tilbake for å hente han og han blir ikke glad, ikke vil han til meg, om han faller eller slår seg så er det kun bestemor. Ja, jeg synes det er litt vondt, og blir faktisk litt sjalu.. 😳 Er dette normalt?! Er selvfølgelig veldig glad for det også, da jeg har et veldig godt forhold til min mor. Men hvorfor blir han aldri glad for å se meg? Hjemme så følger han etter meg over alt, får aldri gjort noe alene. Men han glemmer meg med en gang hun er i rommet. Andre som har barn som er sånn?!😆 Anonymkode: 30319...69c Jeg bekymret meg for det samme! Min sønn gråter når bestemor er på besøk og hun går i et annet rom🤣 Nå er jeg bare glad til, er jo rene ferien! Han er jo knyttet til oss ellers. Anonymkode: 55bfc...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå