AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg bare lurer.. jeg har opplevd omvendt av flere. Han her sier han vil ta det veldig rolig. Men sier likevel til foreldrene at hannog jeg treffes. Anonymkode: 2c650...2eb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Trenger ikke å ha noe å si. Enkelte forteller ikke noe før de virkelig mener alvor, gjerne etter at det har gått lang tid, andre forteller om alle de treffer og synes ikke det er noen big deal. Jeg har møtt mange kjærester sønnen min har hatt gjennom videregående osv., de har vært på besøk hos oss (ikke noe høytidelig opplegg, bare vært innom sammen med ham, og det har hendt at de spiste middag med oss), men han er nå singel akkurat per i dag likevel. Anonymkode: 3088b...9f5 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trenger ikke å ha noe å si. Enkelte forteller ikke noe før de virkelig mener alvor, gjerne etter at det har gått lang tid, andre forteller om alle de treffer og synes ikke det er noen big deal. Jeg har møtt mange kjærester sønnen min har hatt gjennom videregående osv., de har vært på besøk hos oss (ikke noe høytidelig opplegg, bare vært innom sammen med ham, og det har hendt at de spiste middag med oss), men han er nå singel akkurat per i dag likevel. Anonymkode: 3088b...9f5 Okei. Men han er jo godt voksen så jeg reiner med ham vet hva han gjør. Håper det iallefall... Anonymkode: 2c650...2eb
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 Det er jo naturlig å fortelle at du dater noen. At du treffer en person. Men er jo et hopp fra det å bli kjærester og introdusere deg til venner og familie.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Noen forteller foreldrene sine alt, noen omtrent ingenting. Anonymkode: 14679...4ee 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er bare så redd om det ikke blir noe ut av dette. Men har en god følelse. Han sier han vil ta det heelt sakte, men snakker alikavel om at "hvis vi blir kjærester så...." ... Når han liker meg så godt til nå, hatt sex og kost masse, og han fortsetter å glede seg til å treffe meg, så vil jeg tro det begynner å bli seriøst. Anonymkode: 2c650...2eb
Rosa Gnom Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er en person som kunne lett fortalt det til mine foreldre / familie. Tror det er med det at jeg har ett veldig godt forhold til mine foreldre og kan snakke med de om alt. Nå vet jeg ikke hvordan forhold han har til sine foreldre,men tenker det ligger mye der også. Noen er mer åpne med sine foreldre enn andre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Jeg er en person som kunne lett fortalt det til mine foreldre / familie. Tror det er med det at jeg har ett veldig godt forhold til mine foreldre og kan snakke med de om alt. Nå vet jeg ikke hvordan forhold han har til sine foreldre,men tenker det ligger mye der også. Noen er mer åpne med sine foreldre enn andre. Kunne du sagt det om det ikke var en potensiell kjæreste? Jeg selv forteller like mine foreldre om date'ne jeg har men kan fortelle om jeg holder på med en fyr. Anonymkode: 2c650...2eb
Rosa Gnom Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne du sagt det om det ikke var en potensiell kjæreste? Jeg selv forteller like mine foreldre om date'ne jeg har men kan fortelle om jeg holder på med en fyr. Anonymkode: 2c650...2eb Nei. Det tror jeg faktisk ikke. Hvis jeg ikke ser noe fremtid / potensiell kjæreste i personen så er det ikke så mye å fortelle 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg ville ha hatt status som kjæreste, ikke bare "date" før jeg hadde giddet å treffe foreldre. Anonymkode: fe7a4...a62
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville ha hatt status som kjæreste, ikke bare "date" før jeg hadde giddet å treffe foreldre. Anonymkode: fe7a4...a62 Treffe ja... jeg har ikke truffet de. Men forteller man foreldrene sine at man treffer ei dame når man er godt voksen uten å tenke at det kan bli et forhold? Anonymkode: 2c650...2eb
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Treffe ja... jeg har ikke truffet de. Men forteller man foreldrene sine at man treffer ei dame når man er godt voksen uten å tenke at det kan bli et forhold? Anonymkode: 2c650...2eb Hva er "treffe" om dere ikke har et forhold? 🤔 Anonymkode: fe7a4...a62
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Treffe ja... jeg har ikke truffet de. Men forteller man foreldrene sine at man treffer ei dame når man er godt voksen uten å tenke at det kan bli et forhold? Anonymkode: 2c650...2eb Vet du med sikkerhet at han har fortalt om deg, da? Eller er det kanskje bare noe han sier for å holde deg med godt prat? Vær litt forsiktig med sånne som er veldig vage med henblikk på hvor du har dem. Kan være at han bare er interessert i det fysiske, og ikke har planer om at dere skal bli sammen i et forhold. Det høres slik ut når jeg leser det du skriver. Anonymkode: 3088b...9f5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #14 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet du med sikkerhet at han har fortalt om deg, da? Eller er det kanskje bare noe han sier for å holde deg med godt prat? Vær litt forsiktig med sånne som er veldig vage med henblikk på hvor du har dem. Kan være at han bare er interessert i det fysiske, og ikke har planer om at dere skal bli sammen i et forhold. Det høres slik ut når jeg leser det du skriver. Anonymkode: 3088b...9f5 Det vil jeg gjerne vite hvis det. Han er jo akkurat nå bare veldig der at han vil ta det rolig, å akkurat det er jo lurt i mange tilfeller. Aner ikke om han har nevnt noe til mora, annet enn at han sier han har sagt det. Når skal jeg forvente at vi viser oss ute? Tar et steg videre osv? Vi har barn som ikke skal vite noe enda. Anonymkode: 2c650...2eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Skrevet 26. oktober 2023 Det er jo positivt at han ikke har behov for å holde skjult at han dater deg. Men det har nok svært lite å si for om dere faktisk er en god match eller ikke. Det er det som av gjør om det blir et varig forhold. Om han hadde vært superforelsket og dratt deg med for å hilse på både foreldre og venner så kan det likevel være over en mnd senere. Alt er veldig usikkert de første par årene uansett. Anonymkode: 552c5...842 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #16 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er jo positivt at han ikke har behov for å holde skjult at han dater deg. Men det har nok svært lite å si for om dere faktisk er en god match eller ikke. Det er det som av gjør om det blir et varig forhold. Om han hadde vært superforelsket og dratt deg med for å hilse på både foreldre og venner så kan det likevel være over en mnd senere. Alt er veldig usikkert de første par årene uansett. Anonymkode: 552c5...842 Skjønner. Er litt vanskelig å lese han her følelsesmessig, men når han skriver i ei mld ; ja du må bare stikke innom på kaffe snart. Da vil ha helst se meg? Anonymkode: 2c650...2eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #17 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Er litt vanskelig å lese han her følelsesmessig, men når han skriver i ei mld ; ja du må bare stikke innom på kaffe snart. Da vil ha helst se meg? Anonymkode: 2c650...2eb Herregud, at dere skal gjøre det så vanskelig for dere selv! Hva tror du selv, pleier du å sende meldinger til folk om at de skal stikke innom på kaffe når du egentlig ikke vil ha besøk av de?? Lev nå, nyt tiden og ikke overtenk alt!! Anonymkode: e339b...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #18 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når skal jeg forvente at vi viser oss ute? Anonymkode: 2c650...2eb Har dere begrensninger på å vises ute?!? Og det gidder du? Da ville jeg skaffet meg litt mer selvrespekt 🙄 Anonymkode: fe7a4...a62
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #19 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere begrensninger på å vises ute?!? Og det gidder du? Da ville jeg skaffet meg litt mer selvrespekt 🙄 Anonymkode: fe7a4...a62 Pga barna nå ja. Men han skal ikke ha seg noe de gangene jeg er der, tvert imot, han tar ikke initiativ til sex. Anonymkode: 2c650...2eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #20 Skrevet 26. oktober 2023 Det normale for meg, er at forteller man om en man dater, så har man stor tro på at det blir dere. Men det kan jo hende at han prater veldig åpent med foreldrene: Foreldre: Hvordan gikk det med hun Trine? Han: Vi skal på date neste uke, men tror kanskje ikke at det blir noe mer. Vi har ikke så god kjemi, føler jeg. Foreldre: Ja, du vet jo at vi ønsker barnebarn før du blir 50 Han: Hehe, ja. Ragnhild og Åse virker ganske lovende, da! Vi har jo faktisk datet i mange måneder, men er usikker, så tror ikke vi dropper prevensjon med det første, hehe. Men jeg har faktisk begynt å date ei ny nå, så vi får se hvilken som blir favoritten til slutt. Har nylig oppdatert profilbildet på tinder, så kanskje det drar litt babes. Anonymkode: 244b1...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå