Gå til innhold

hadde sex for første gang idag og ble forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann på 33 som har vært jomfru hele livet inntil idag hvor jeg hadde sex med en kollega på 23. Hun er Tyrkisk, men født i Norge. Jeg fortalte henne at jeg var jomfru hele livet og har aldri kommet nær en kvinne før og savner å ha en nærhet med en kvinne. spurte om hun ville være så snill å ha det sammen med meg og jeg ville bli evig takknemlig. Hun sa ja.

uten tvil var det beste jeg har opplevt i livet, men nå har jeg fått følelser og tenker på mulighet for forhold, samtidig er jeg redd hun hadde sex med meg fordi hun syntes synd på meg, men kanskje hun har følelser hun og? hun var sprengkåt under sexen og det pleier som oftest skje når man har følelser for noen eller hva?

Jeg tør som regel ikke inviterer hun på date siden jeg er redd avvisning, hva sier dere?

Anonymkode: 7b4d7...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke be hun ut. Det var åpenbart ingen indikasjoner for interesse fra hennes side + du er 10 år eldre…

hun syntes synd på deg og ble kåt fordi du var bare en penis der og da. Skam deg som spør!

Anonymkode: 7b267...92c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår du er redd for å bli avvist, det er en vond følelse. Men om du så opplever den, så vil du komme over det med tiden. Så vil du møte andre kvinner, noen vil kanskje såre deg, andre vil komme med gode opplevelser slik den du nettop hadde. 

Alt du gjør med å unngå å bli såret, er å unngå livet. Og nå har du opplevd hvor fint livet kan være, kanskje sier hun ja til å gå på date med deg og sitter å håper at du spørr. Kanskje er hun også redd det ikke betydde noe for deg, hvem vet. 

Er du nyskjerrig og liker henne, finn det ut ☺️ Koslig at du har opplevd hvor fint nærhet kan være, håper du får mange mange flere av slike stunder. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei ikke be hun ut. Det var åpenbart ingen indikasjoner for interesse fra hennes side + du er 10 år eldre…

hun syntes synd på deg og ble kåt fordi du var bare en penis der og da. Skam deg som spør!

Noen liker eldre, det kan vi ikke vite. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke la din frykt for å bli avvist hindre deg i å leve livet. Om du ikke våger, vil du sikkert angre etterpå og ende opp med en uavklart situasjon. Bedre å date og finne ut av ting. Om du blir avvist går du videre i livet 🙂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

10 år eldre er da ingenting, så akuratt aldersforskjellen her hadde jeg ikke hengt meg så oppi. 
og hva er det andre oppgulpet du kommer med, lenge siden du fikk deg noe selv? Og nå skal du fortelle han her at han må ikke tro han er noe.

Om hun har noen mere ønske om noe mere utenom denne sexen, det er vanskelig og vite. Men hun tente på det så kjemien er der, tiltrekningen. Jeg ville trådd veldig varsomt om jeg ønsket noe mere, og får og finne ut om hun vil noe av det samme. Det og ha sex med noen kan tulle litt med følelsene våre, det at du følte du var forelsket etter sexen med henne. Mye kan gå galt her, så trå varsomt. Blir det ikke noe mere så er dere tross alt kollegaer også.

Anonymkode: e9a7e...e3a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skal menn som tør å ta initiativ til sex skamme seg? Skal kvinner som tar initiativ også skamme seg?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du vil finne en venn i Jesus ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Du er ikke forelsket. Du har bare hormoner i kroppen etter sex. Helt normalt. Begjær, men ikke forelskelse. 

Anonymkode: b4d02...ba3

• Liker 3
Skrevet

Bra sjekketriks. Funker sikkert neste gang også, kanskje til og med på en etnisk norsk dame....eh...vel forresten kanskje ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tigge om sex funker kun for damer - så jeg vet jo at dette bare er trollerier :fnise: Kleeeeeint.... 

Hvordan vet du forresten  at hun var "sprÆngkåt" når du ikke har noen erfaring, TS? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke forelsket. Du har bare hormoner i kroppen etter sex. Helt normalt. Begjær, men ikke forelskelse. 

Anonymkode: b4d02...ba3

Ojjda! Dette var interessant! Hva er en forelskelse, AB? ? 😅

Skrevet

Du har guts til å be om sex, men ikke en date ? Dette kan ikke være ekte.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Okei da, la oss være ærlige med stakkaren … 10 år er mye for ei på 23 på generelt grunnlag. Kan også vedde på at kvinner på 27 ikke hadde datet en 33. Det vet jeg mye om… nå er det slik at han satt foran henne med en tåre i øyene og ramset opp den tragiske livet ved å ikke kjenne på kvinnekroppen, mest sannsynlig sa hun ja fordi hun fikk medfølelse for en kollega hun kjente en stund, og nei hun tente ikke på han, hun tente på en penis på lik linje med en annen en. Er 100% sikker på at han blir avvist og mister den gode tonen de har. Nå synes jeg at det var på en måte snilt gjort av henne, sånn at den gjøken også får prøvd det, men han der er laget av skam som spør

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan enste du opp med å ha sex med henne? Det har litt å si.

Skrevet

Be om sex fra random dame har du mot til, men ikke en date? 😂

Trollololo 

• Liker 1
Skrevet

Kva har det med saka å gjere at ho er tyrkisk, men fødd i Norge? 

Anonymkode: cbc56...be0

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier at du kan takke fot en hyggelig opplevelse og spørre om dere skal finne på noe mer sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2023 den 23.27):

Mann på 33 som har vært jomfru hele livet inntil idag hvor jeg hadde sex med en kollega på 23. Hun er Tyrkisk, men født i Norge. Jeg fortalte henne at jeg var jomfru hele livet og har aldri kommet nær en kvinne før og savner å ha en nærhet med en kvinne. spurte om hun ville være så snill å ha det sammen med meg og jeg ville bli evig takknemlig. Hun sa ja.

uten tvil var det beste jeg har opplevt i livet, men nå har jeg fått følelser og tenker på mulighet for forhold, samtidig er jeg redd hun hadde sex med meg fordi hun syntes synd på meg, men kanskje hun har følelser hun og? hun var sprengkåt under sexen og det pleier som oftest skje når man har følelser for noen eller hva?

Jeg tør som regel ikke inviterer hun på date siden jeg er redd avvisning, hva sier dere?

Anonymkode: 7b4d7...867

Du var ikke redd for avvisning når du spurte om hun ville ta jomfrudommen din som 33åring, men å spørre henne ut på date, DET tør du ikke ? haha... herregud. 

Uansett, mest sannsynlig så er hun ikke interessert for du innledet ikke ved å sjarmere henne, få henne til å føle seg bra og oppvartet. 

Du innledet det hele med en nåde om hjelp, og at hun skulle hjelpe deg. 

Bli mann, voks opp, og vær den som sjarmerer så har du nok en større sannsynlighet for at noen kan like deg. 

Det å få noen til å like seg, handler om å gi andre en god følelse, ikke å ha fokuset rettet mot seg selv. 

Anonymkode: 151bb...865

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...