Gå til innhold

Godbit skjørt til hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dere å bruke godbit skjørt når dere trener hunden deres? Treningskjørt som dere kan ha godbiter i. Funker det bra?

Anonymkode: f6d9f...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri tenkt på, men høres lurt ut. Da kan man ha med masse godbiter av ulik verdi, må være helt ypperlig :)

Anonymkode: 6f72e...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker godbitbeltet som klipses på med store lommer på hver side og bak. Synes skjørt virker mer tungvindt.

Anonymkode: 04dbd...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lånt et skjørt i sommer, vet jeg hva jeg skal gå til innkjøp av! Plass til baller, andre leker og masse godis. Vurderer å bestille fra Janni Freeborn som lager skjørt i tykt materiale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker treningsvest når jeg trener hund. Da har jeg plass til "alt" Mobil, godbiter, leke, gjenstander til feltsøk, pinner til spor, bilnøkler, bæsjeposer, søksgjenstander osv osv.

Ved vanlig tur i hverdagen bruker jeg godbitveske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det før jeg kjøpte vest og hundelykkelommer, funker veldig bra! Ulempen er at ved løping kan det bli litt tungt og «hoppe», men likte det veldig godt på generell basis.

Nå bruker jeg stort sett hundelykkelommer, vest brukes kun ved spor eller jakttrening der jeg trenger litt plass til bånd/dummyer osv. 

Anonymkode: d32d5...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ganske minimalistisk garderobe, så klesplagg dedikert til hundetrening ligger ikke helt for meg. Med det resultat at det kan være skitt fra hundeleker og smuler fra godbiter i lommer på finere plagg. (Hvem er den smarte? Ikke nødvendigvis meg.) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er det snart jul. Kanskje noen av dere har syere i familien som kan skreddersy noe til dere? 

Anonymkode: 6f72e...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (6 timer siden):

Jeg har ganske minimalistisk garderobe, så klesplagg dedikert til hundetrening ligger ikke helt for meg. Med det resultat at det kan være skitt fra hundeleker og smuler fra godbiter i lommer på finere plagg. (Hvem er den smarte? Ikke nødvendigvis meg.) 

Har en sånn som jeg bruker på turer. Plass til 2 drikke flasker på sidene, det er to små lomme på sidene med plass til mobil, hundeposer sånn at det er lett tilgjengelig, man kan også ha godbiter der.

Så er det en lomme bak med plass til nøkler og mer små ting, oppi hoved lommen er det plass til ekstra ball, regndekken, bånd og tynn jakke til meg. 

https://www.twentyfour.no/twentyfour/563774/flåm-midjesekk-skyggesort-4-5l-sporty-midjesekk-med-praktiske-lommer

På trening bruker jeg denne fra Musti som er enkle å bare kneppe på, og så er man klar😊

https://www.musti.no/feel-active-pro-godbitpose-svart?61058

Anonymkode: d50bb...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker treningsskjørt både på trening, på konkurranser og på tur. I hverdagen er den genial - fester snella til flexi'n på mini'n i klipsen, godbiter i ei lomme, bæsjeposer i den andre og mobil og eventuelt annet i baklomma. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...