AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg er en dame på 37 år som sliter mye med hodepine og nakke. Jobber i bhg. Tar mye Ibux, Paracet og voltaren nesten hver dag. Dette er jo ikke bra. Men legen hører ikke på meg . Satt meg på angst medisiner for mener hodepinen skyldes det. Har vært i mr privat som viste en slags begynnende nakkeprolaps . Har altid slitt med hodepine . Ofte så sterk at d kan flimre for øynene mine. Blir jeg sykemeldt en liten periode forsvinner mye av plagene så d henger jo mye sammen med stress lg jobb. Har 3 barn som jeg må fungere for også. Spørsmålet mitt er altså bare , legen forventer jeg bare skal ha det slik? Kan jeg aldri få det bedre ? Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: f6570...735
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Bytt lege:) Og muligens jobb? Barnehage er tøft. Anonymkode: 89466...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 1) Bytt fastlege til noe mer foroverlent. 2) Slutt å ta smertestillende hver dag, risikoen for medikamentindusert hodepine er veldig høy. Må du være sykemeldt en periode for å kutte medisinene, så må du det. 3) Bli utredet for migrene. Det absolutte flertall av de som har slik hodepine at det fører til jobbfravær, har migrene. Fastleger har generelt lite kompetanse på området, selv om det er i bedring. 4) Trening er alltid en god ting. Nakkeprolaps vet jeg ikke så mye om, det kan sikkert ha betydning - eller ikke. Nakkesmerter i forbindelse med migrene er forholdsvis vanlig. Anonymkode: 88d37...c92
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Antar du trener for å hjelpe til? Anonymkode: 2fbac...66d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå