Gå til innhold

Bestilte møbler, leveringstid 5 uker, nå salg, betale prisen for 5 uker siden eller dagens pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal hente møblene i morgen. Det står på ordene at møblene inne kan leveres tilbake. Men, salg nå. Hvilken pris skal jeg betale? Full pris eller prisen varen står til nå?

Anonymkode: 4201e...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok belage deg på fullpris. 

De har tatt inn varer med leveringstid basert på din bestilling. 

Anonymkode: 002c1...6a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bohus har prisgaranti. Skeidar har ikke. Så sjekk butikken du kjøpte fra.

Anonymkode: a959f...3ae

Skrevet

Du skal betale det som ble avtalt. Normalt vil det være prisen på varene da du kjøpte dem. At du i henhold til kjøpsavtalen har rett til å levere møblene tilbake, altså heve kjøpet, er en annen sak 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bestilte en annen ting som kom på salg før jeg hentet den. Spurte butikken om jeg fikk den til tilbudspris, og det ordnet de. 

Anonymkode: 21fe5...2d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har jo angrerett? Hev kjøpet og bestill alt på nytt, hvis de har så dårlig service at ikke de gir deg rabatt tilsvarende det møblene koster nå på salg.

Anonymkode: 1a3ff...61b

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har betalt burde de gi deg tilbudsprisen. Hvis de nekter det kansellerer du ordren og bestiller på nytt.

Men mest sannsynlig får du nok tilbudsprisen 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har jo angrerett? Hev kjøpet og bestill alt på nytt, hvis de har så dårlig service at ikke de gir deg rabatt tilsvarende det møblene koster nå på salg.

Anonymkode: 1a3ff...61b

Ikke hvis møblene er kjøpt i butikk. 

Anonymkode: c2741...d5e

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme en gang jeg bestilte fra Bohus, og de lot meg få varene til tilbudsprisen. Ta kontakt med butikken og spør. Det blir jo bare ekstra bry for både deg og butikken, hvis du må avbestille og bestille på nytt.

Anonymkode: 22878...aae

Skrevet

Jeg ville hørt med butikkjeden først, og dersom de var vanskelige på det ville jeg benyttet meg av angrerett og hevet kjøpet, for så å bestille dem på nytt til tilbudspris. Vil nok tro det går i orden!

Anonymkode: f9558...2a3

• Liker 1
Skrevet

De fleste møbelkjedene har prisgaranti, så hvis varen kommer på tilbud etter at du har bestilt varer, får du tilbudsprisen. Ihverfall hos Bohus.

Det er bare å si fra. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...