Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 50 kr.

Anonymkode: b4b3f...c10

Skrevet

Hjemmespikket dildo 

Anonymkode: 2e54b...08b

Skrevet

Noe artig fra normal , evt handmaske pakket inn i en stor gave, en liten julepynt, en liten pose smågodt, noe spennende krydder.det kan jo egentlig være hva som helst

Anonymkode: 251e1...ce5

Skrevet

Hvis det er til voksne og det ikke skal være alt for høytidelig, kjøper jeg gjerne noe stort eller tungt og «kjedelig» som WC-rens, hermetikk, strøsalt, muld til potteplanter... 

Anonymkode: 02d68...ad7

Skrevet

Sjokolade med flaxlodd rundt

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis det er til voksne og det ikke skal være alt for høytidelig, kjøper jeg gjerne noe stort eller tungt og «kjedelig» som WC-rens, hermetikk, strøsalt, muld til potteplanter... 

Det er til voksne (julebord på jobb)

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er til voksne (julebord på jobb)

Har du deltatt før og vet du hva «tradisjonen» er, eller kan du spørre en kollega? På eks-jobben min, hvor jeg sist deltok i pakkelek, var det en underforstått del av leken at man forsøkte å få den pakke man kommer med til å være den mest interessante, den folk kjempet om å vinne. Når det så til sist ble avslørt at det folk trodde kanskje var en flaske vin, faktisk var WC-rens, «vant» man indirekte pakkeleken. Men hvis det er en helt annen situasjon for deg, og det forventes «ordenlige» gaver, er WC-rens og krukkejord nok off the table. Men du må spesifisere. 

Skrevet

Sjokolade, flaxjulekalender, et pent krus, god kaffe/te, duftlys, håndkrem, en uttrekkbar kløpinne, IQ-puslespill, reflekssele, julesokker, kakaobombe/varm sjokolade på pinne,  marsipangris, en pose brente mandler.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du deltatt før og vet du hva «tradisjonen» er, eller kan du spørre en kollega? På eks-jobben min, hvor jeg sist deltok i pakkelek, var det en underforstått del av leken at man forsøkte å få den pakke man kommer med til å være den mest interessante, den folk kjempet om å vinne. Når det så til sist ble avslørt at det folk trodde kanskje var en flaske vin, faktisk var WC-rens, «vant» man indirekte pakkeleken. Men hvis det er en helt annen situasjon for deg, og det forventes «ordenlige» gaver, er WC-rens og krukkejord nok off the table. Men du må spesifisere. 

Nei, dette er mitt første julebord, i denne jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...