AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Har fjernet mandlene for mange år siden,men har noen rare klumper der på den ene siden(se bilde) Ikke så tydelig bilde,men sånn klumpete vev der rundt mandelen var. Har vist det til legen,og sagt at jeg kan kjenne det når jeg svelger,føles litt som en matbit sitter fast. Hun har sett på det og sagt at det ikke er farlig,og ved forkjølelse og slikt han slike ting hovne opp. Men kjenner har skremt meg opp ved å google,og sitter her nå og er livredd det er kreft.jeg har hatt de klumpene der i mange år. Noen som har fjernet mandlene og har sånne rare klumper der? Håper på svar da dette bekymrer meg. Vet ikke om d har noe å si men har vært og er forkjølet😊 Anonymkode: f5c6d...035
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Når begynte det? Anonymkode: d5e31...ec1
Bombasi Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Kan ikke svare deg på hva dette er, men siden du er redd for kreft, så kan jeg svare med at det nesten garantert ikke er kreft, for du har tross alt hatt det slik i mange år uten at det har blitt særlig verre.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Det ser ut slik mandler ser ut. Sikkert en liten rest. Anonymkode: 04918...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når begynte det? Anonymkode: d5e31...ec1 Jeg har vært forkjølet og hatt bihulebetennelse i cs 4 uker,og har vært en klumfølelse der hele tiden. Di klumpene der har vært der i mange år som bildet.ts Anonymkode: f5c6d...035
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Google tonsilstone og symptomerpådet. Kan hende det er litt restvev etter mandlene igjen Anonymkode: 494a5...88d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Bombasi skrev (15 minutter siden): Kan ikke svare deg på hva dette er, men siden du er redd for kreft, så kan jeg svare med at det nesten garantert ikke er kreft, for du har tross alt hatt det slik i mange år uten at det har blitt særlig verre. Ja har hatt det I mange år,men er sånn en rar følelse når jeg svelger,føler det er noe bakerst på tunga,eller at jeg kjenner de klumpene når jeg svelger. Anonymkode: f5c6d...035
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Google tonsilstone og symptomerpådet. Kan hende det er litt restvev etter mandlene igjen Anonymkode: 494a5...88d Skal gjøre det😊 Anonymkode: f5c6d...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå