Gå til innhold

Menn på Tinder med dårlige antenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ganger har jeg nå opplevd at menn har likt meg på Tinder, og samtidig sporet meg opp på Facebook og lagt meg til som venn der. Synes det er så ekkelt. Menn som jeg ikke engang har likt tilbake. Hvor dårlige sosiale antenner har du ikke da?

Anonymkode: dd362...a69

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har en mann virkelig dårlige sosiale antenner. Så dårlig at du burde blokkere dem!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lagt deg til som venn? Hvordan får man det til, uten at den andre aksepterer?  

Anonymkode: 6f075...f8c

Skrevet (endret)

Har du vurdert å bruke ett fake navn på Tinder? Også sier du det ekte navnet ditt først når du føler deg trygg på de? Spiller jo ingen rolle hva du heter egentlig. Man vil jo bare bli kjent med deg sånn sett. Kanskje tryggere og? Vet  jo aldri hvem du matcher med. Plutselig matcher du med en psykopat som begynner å stalke deg eller det som værre er hvis det er så lett å finne deg på facebook via tinder

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lagt deg til som venn? Hvordan får man det til, uten at den andre aksepterer?  

Anonymkode: 6f075...f8c

Vedkommende mener nok at hun har fått en venneforespørsel.

Anonymkode: 5675f...8c7

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av ytmnd
Skrevet

Har man virkelig fullt navn på Tinder???????? :sjokkblå:

Skrevet

Jeg brukte nickname på datingsider og fb profilen min har ikke åpne bilder av meg. Finnes mange gærninger både i det virkelige liv og online. 

Skrevet

Veldig spesielt. Jeg forsøker ofte å søke etter folk på Facebook selv, men bare for å sannsynliggjøre at profilen ikke er falsk. Det er så enormt mange falske profiler på Tinder. Å legge noen til er jo helt bak mål, og fryktelig merkelig.

Anonymkode: b269a...f0c

• Nyttig 1
Skrevet

Det skjer nok mest med kvinner, for menn er jo jegere i dette gamet. Det du ser på som creepy, ser noen menn på som å være dedikert, og legge ordentlig innsats i jakten.

Men det går faktisk begge veier. Jeg har selv fått tre forespørsler fra kvinner fra kvinner som jeg tidligere har sveipet bort.
De tar kontakt på Messenger "For å sikre at beskjeden kom fram, for jeg stoler ikke på Tinder..." som de sier.

Jeg blir smigret, men det blir ikke noe mer interessant å møtes - snarere tvert om...

M40.

Anonymkode: 05ada...24c

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (11 timer siden):

Har man virkelig fullt navn på Tinder???????? :sjokkblå:

Nei, jeg bruker ett av to fornavn, jeg har ikke de samme bildene heller. Så det krever jo litt leting for å finne noen.

Skrevet
Bombasi skrev (13 timer siden):

Da har en mann virkelig dårlige sosiale antenner. Så dårlig at du burde blokkere dem!

Blokkerte sporenstreks både på FB og Tinder.

Skrevet

Det har jeg å opplevd, men heller på Instagram da.. blokkerer de med en gang både fra tinder og Instagram 

Anonymkode: 0896d...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...