AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Menneskene som er i hjemmet🥰 Anonymkode: 5a4be...a6e 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Ledlys, pledd, kattene, alle de fine gamle møblene, kjæresten, stemningsfulle lamper ++ 🥰 Anonymkode: 32b33...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Har behagelige farger som passer sammen, en del møbler i tre og andre naturlige materialer, det er personlig og ikke tatt ut av et interiørblad, mtingene jeg har hatt jeg fått over tid og alt passer sammen uten at det ser tilgjort ut. Jeg har ting på veggen som jeg liker og jeg har masse grønne planter. Lyset er også viktig for meg, dempet og med gylden glød i pærene. Klarer ikke skarpt hvitt lys. Plukker ofte med meg noen blomster eller kvister ot har i vaser. Har vanndiffuser med essensielle oljer. Lufter minst to ganger dagen og det lukter derfor alltid godt og rent. Anonymkode: b6950...f5c 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har behagelige farger som passer sammen, en del møbler i tre og andre naturlige materialer, det er personlig og ikke tatt ut av et interiørblad, mtingene jeg har hatt jeg fått over tid og alt passer sammen uten at det ser tilgjort ut. Jeg har ting på veggen som jeg liker og jeg har masse grønne planter. Lyset er også viktig for meg, dempet og med gylden glød i pærene. Klarer ikke skarpt hvitt lys. Plukker ofte med meg noen blomster eller kvister ot har i vaser. Har vanndiffuser med essensielle oljer. Lufter minst to ganger dagen og det lukter derfor alltid godt og rent. Anonymkode: b6950...f5c Må legge til menneskene som bor her jeg også, og dyrene:) Anonymkode: b6950...f5c 1
Lost little girl Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Enig i at menneskene som bor her gjør hjemmet koselig🥰 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Tenner lys hver kveld, har pledd i god kvalitet, gode puter og tepper på gulv i sittesoner. I tillegg har generell belysning mye å si, bordlamper i hjørner gjør alle rom hyggeligere. Har man også en del personlige ting du bryr deg om, og man ser at det bor et helt menneske der, ja da blir det hyggelig. Det er derimot IKKE hyggelig i hjem som ser ut som de er stylet til et interiørmagasin. Grøss! Anonymkode: 80d5f...0f1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Hos foreldrene mine (se bort i fra at det er barndomshjemmet mitt med trygge, fine minner) så er hjemmet hennes koselig da det er store vinduer med utsikt uten innkikk. Tekstiler i sofa og stoler som puter, ulltepper i varme, nedtonede farger, gulvtepper som igjen gjør det lunt. Hun har gamle, fine tremøbler fra familien kombinert med mer moderne møbler. Alltid vært flink til å passe på at nytt og gammelt er balansert. Så er det lysene og plantene. Levende lys i vinduene og på borende, med fine malerier på veggene. Jo, og lukten av god mat og rolig, fin musikk på høytaleren. Høsten i stuen hennes er nydelig! Hos meg prøver jeg meg på det samme, men jeg har ikke arvet gamle familiemøbler osv som gir den ekstra hyggen i mine øyne. Anonymkode: 0d094...669 1
Hmmmmmm Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 Hos meg er det dyra, myke sofaen min og menneskene. Ryddig og rent. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 Spilevegg, grønne planter, varme toner i puter og bilder. Anonymkode: d0b53...f30 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #12 Skrevet 24. oktober 2023 Det at jeg ikke følger trender men har min egen stil med ting jeg har hatt lenge. Noe arvet og noe fra hvert 10år tror jeg man kan si. Anonymkode: 6604e...a62 2
Gjest Heidi Høst Skrevet 24. oktober 2023 #13 Skrevet 24. oktober 2023 Hjemmet er der de man er glad i er. - planter - bokhyller fulle av bøker ("proviant") - dyr - lun sofa med en hel stabel pledd i 100% ull - store tekopper og et stort utvalgav teer i skapet
Bombasi Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 Store, komfortable møbler som du har lyst til å synke nedi, ryddigheten, stemingfull belysning og meg selv såklart 😁 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #15 Skrevet 24. oktober 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Store, komfortable møbler som du har lyst til å synke nedi, ryddigheten, stemingfull belysning og meg selv såklart 😁 Så du kan å by på kos og stemning? 😊 Anonymkode: 6dd2f...0b6 1 1
MyMichelle Skrevet 24. oktober 2023 #16 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg føler at ingenting gjør det koselig etter at den siste hunden min døde. Men jeg skal prøve gjøre som andre i tråden, med duft og belysning. Kjøpe flere planter 🪴Og flere bokhyller så jeg slipper ha bøker i esker. 3
Bombasi Skrevet 24. oktober 2023 #17 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du kan å by på kos og stemning? 😊 Anonymkode: 6dd2f...0b6 Har du ikke koset deg før så vil du garantert oppleve det hos meg. 😊 Her er det kosgaranti! Endret 24. oktober 2023 av Bombasi
Amossa Skrevet 24. oktober 2023 #18 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menneskene som er i hjemmet🥰 Anonymkode: 5a4be...a6e Det er viktig, men ikke nok til å gjøre det koselig. Jeg synes et hjem som ikke er vist omtanke, ikke er koselig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #20 Skrevet 24. oktober 2023 At jeg bor der. Jeg er visstnok godt over snittet god på koselig. Anonymkode: 1cd13...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå