AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Vi begge sovnet på et tidspunkt. Det føltes godt å ha han sittende der. Følte meg trygg og beskyttet, uten at vi utvekslet ord utenom hei. Tusen takk, hvem enn du er og hvor enn du skulle :') ❤️ Anonymkode: ea111...02f 1 6
Khloe P.T Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Det høres ut som en av de virkelig gode hverdagsopplevelsene. Sånne som man lagrer og tar frem på ekstra "kjølige" dager ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Så du utsatte han for uønsket seksuell oppmerksomhet og trakassering altså. For en crapy gris du er. Anonymkode: 8a39c...6ea
visp Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du utsatte han for uønsket seksuell oppmerksomhet og trakassering altså. For en crapy gris du er. Anonymkode: 8a39c...6ea Hvordan tror du ellers verden går framover... Leggedags! 1
Rosakatt Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du utsatte han for uønsket seksuell oppmerksomhet og trakassering altså. For en crapy gris du er. Anonymkode: 8a39c...6ea Det er ingen bevis på at mannen i spørsmål, har blitt utsatt for noe annet enn en side passasjer som hilste (Hvem som hilste først vet vi ikke), sov ved siden av han(Han sov også), og i skjul uten hans viten, hadde følelser som trygghet i hans nærvær og betatthet. (Vi har ikke tilgang til hva han tenkte på) 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Det er ingen bevis på at mannen i spørsmål, har blitt utsatt for noe annet enn en side passasjer som hilste Som dere alle sammen var rungende enig om når "10 Hours of Walking in NYC as a Woman" klippet kom ut så er det å si "hei" og "god morgen" uoppfordret til en fremmed av motsatt kjønn i offentligheten å regne som grov seksuell trakassering. Fantes ikke en eneste kvinne på dette forumet med en annen mening i trådene om det, (eller i media eller sosiale medier ellers for den saks skyld). Anonymkode: 8a39c...6ea
Rosakatt Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som dere alle sammen var rungende enig om når "10 Hours of Walking in NYC as a Woman" klippet kom ut så er det å si "hei" og "god morgen" uoppfordret til en fremmed av motsatt kjønn i offentligheten å regne som grov seksuell trakassering. Fantes ikke en eneste kvinne på dette forumet med en annen mening i trådene om det, (eller i media eller sosiale medier ellers for den saks skyld). Anonymkode: 8a39c...6ea Når jeg går i skogen eller inn på en butikk, eller setter meg ved siden av noen på bussen, sier jeg et kort og vennlig, Hei 😊 Så ser jeg bort. Det er for å annerkjenne noens tilstedeværelse, ikke for å snakke med dem. Noen ganger er det helt naturlig og si hei, uten at det er å oppsøke deres tid eller komme nært dem på noe vis. Å si hei på den måten er ikke seksuel trakkasering. Sa hei til mannen jeg satt på fly ved siden av, vi pratet ikke resten av turen, og ingen ble utsatt. Om du ikke ser forskjellen på en kort annerkjennende hei, og en oppsøkende seksuell angripende hey gurl catcall er det et problem du har. 1
Bombasi Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Så koselig da. Godt å høre at det finnes hyggelige historier om fremmede menn på KG 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå