Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne ringte meg i ettermiddag. Huk skal gjennom ett lite inngrep på Fredag. Ikke stort inngrep. Hun kan kjøre dit og hjem. Men hun sier at hun klarer ikke det. Hennes søster har sagt at hun skal kjøre henne, men nå er hun invitert på hyttetur og de drar tidlig på Fredag. Så hun kunne ikke kjøre allikevel  

Hun spurte om jeg hadde mulighet. Jeg sa at jeg er på jobb da, så det blir vanskelig. Da svarte hun bare greit og sa hadet. 

Hadde du tatt fri fra jobb for dette? Jeg vet ikke om jeg hadde fått fri om jeg har spurt heller. Har fast arbeidstid og ikke flexitid 

Anonymkode: bafd1...49e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig den der… Hun er kanskje redd alt som har med sykehus, leger å gjøre  og vil derfor  ha noen med seg som en betryggende, mm. Hvis det er fort gjort/ikke tidkrevende hadde jeg bedt om fri for å støtte en god venninne.

Skrevet

Kan hun ikke ta en taxi? 

Anonymkode: 2de91...2e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan hun ikke ta en taxi? 

Anonymkode: 2de91...2e7

Eller buss.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å få fri om hun ikke hadde andre muligheter, som å overnatte eller ta buss. 

Skrevet

Hun kan nok ta både buss og taxi. 

Jeg gjorde det selv etter øyelokkoperasjon. Satt med solbriller på bussen 😎

Anonymkode: bafd1...49e

• Liker 1
Skrevet

Har selv satt meg på buss etter angiografi i lysken så tenker at hun skal klare seg selv. Spørsmålet er om hun hadde stilt opp for deg? Er svaret ja så stiller du opp.

Anonymkode: c0109...aaf

• Liker 1
Skrevet

Hva med et kompromiss? Du kjører henne en av vegene, til eller fra :) Da trenger du ikke gå glipp av mange timer jobb, og du får vist henne litt støtte. Hadde ikke du satt pris på det om du var i hennes situasjon?

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...