AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 slenger dritt, og kaller ts for det ene og det andre. F.eks spør kanskje noen om en god oppskrift på sjokoladekake. En bruker svarer «hvorfor skal du bake sjokoladekake?» En annen kaller ts feit fordi hun burde ikke spise sjokoladekake på en mandag, mens den tredje hiver seg på og sier at ostekake er mye bedre. En fjerde sier «google,» mens nr fem svarer nr to at litt sjokoladekake på en mandag må være greit, det er verre med marsipankake. Hæ? Folkens! Hvorfor? Dere som svarer sånn, gjør dere det med vilje for å ødelegge? Hvorfor? (Og nå, i kjent stil, kommer noen til å svare AKKURAT slik jeg demonstrerte. 100% garantert.) Anonymkode: 5601d...c5a 2 1
Gjest Heidi Høst Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Folk er jo sånn 🤷♀️ Man kan jo ikke diktere svarene man vil ha, verken her eller i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 folk flest er i alle fall hakket mer profesjonelle på for eksempel Diskusjon.no men det skal vel ikke så veldig mye til for å være flinkere enn her på Kvinneguiden da. Anonymkode: 285fb...b5a 1
Paneera Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): folk flest er i alle fall hakket mer profesjonelle på for eksempel Diskusjon.no men det skal vel ikke så veldig mye til for å være flinkere enn her på Kvinneguiden da. Anonymkode: 285fb...b5a Vel, vel. Kanskje jeg har vært uheldig da, for jeg ble bedt om å ta livet av meg på diskusjon.no. Det har aldri skjedd på kg
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Enig. Er så mye dumt her inne. Anonymkode: fe01b...15b 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Tja, er det ikke bare å overse? Får jeg rare svar så lar jeg det passere. Er jo bare noen skrevne ord, ikke mer viktig enn teksten på sjampoflaska som øynene også automatisk leser. Tror det hadde blitt bedre om man klarte å ignorere åpenbare idioter Anonymkode: 089c5...957 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Sånne personer kan man ikke ta så seriøst, pleier som oftes og svare dem her og der. Sånn ta deg sammen liksom, ikke at jeg tror dem bryr seg. Anonymkode: 492da...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Folk her inne (selvsagt med mange hederlige unntak) er ofte sånn at de ikke kan begripe at andre tenker annerledes enn dem selv. Og det gjelder absolutt alle tema. Det kan være alt fra: Sjokoladekake? Hæ? Bløtkake er jo MYE bedre. Til: Hva koster det å sterilisere seg? Hæ? Du MÅ jo ha barn, hvis ikke er du ikke ordentlig kvinne. Flesteparten av disse svarene kommer nok likevel av at folk kjeder seg og at det er lettere å være spydig bak en skjerm. Anonymkode: d83d4...fba 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 Dette er jo KG. Det har blitt slik over lang, lang tid. Anonymkode: e442c...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er jo KG. Det har blitt slik over lang, lang tid. Anonymkode: e442c...c8e Ikke bare her, dette er overalt. Folk har blitt mere likegyldig og lett for og være stygge mot hverandre. Og mange skammer seg heller ikke. Anonymkode: 492da...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #11 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg tror mange folk feeder på å være i opposisjon og prøve å heve seg selv ved å kritisere andre. Ser det i alle samfunnslag. Det er alltid mye lettere å klage på noe noen andre har gjort, sagt, tenkt eller vært, fremfor å selv skulle skape noe, stå for noe og stille seg sårbar til hugs. Like greit å bruke energien sin på prøve å ødelegge verdien av det de andre kommer med, føle seg litt bedre med seg selv og sin egen fortreffelighet, før man rir videre på sin evighøye hest.. Tror det har noe å gjøre med at mange aldri har vært i posisjonen der de har måttet skape noe selv (fra bunnen), ta ansvar for store grupper, være den som leder og initierer osv. Da blir selv en enkelt tråd på kg noe som irriterer og bør ødelegges siden de har blitt så sure og innbitte av å aldri få til noe de er skikkelig, skikkelig stolt av. Kreativitet til folket sier bare, ikke bare sitt og se på skjerm, lag noe - i den virkelige verden 🤘 Anonymkode: 2edb8...7fd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #12 Skrevet 24. oktober 2023 Det er SÅ typisk. Og hvis jeg presiserer hva jeg faktisk spurte om, så blir folk jaggu meg sure. 😂 Anonymkode: ec5d8...aad 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #13 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg synes det er motsatt , jeg. At det er utrolig hvor smal stien er før det reageres på svarene. Og ikke er det rom for å diskutere hva og hvordan man diskuterer heller 🤨 Ingen meta-diskusjon tillatt, bare jatte med er greit. Det blir for tamt og uinteressant for meg, gitt. Så snart en tråd begynner å ligne på å være verd noe, så kommer det noen å "rydder grunnet avsporing". Så jeg er grunnleggende uening med TS. Ja, til høyere takhøyde, nei til "bare svare på akkurat det det spørres om" Anonymkode: 9099e...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er SÅ typisk. Og hvis jeg presiserer hva jeg faktisk spurte om, så blir folk jaggu meg sure. 😂 Anonymkode: ec5d8...aad Ja! Samme erfaring her. Da får jeg kjeft og blir kalt diverse ting. Eller jeg blir beskyldt for noe jeg absolutt ikke er , eller jeg blir ilagt holdninger og meninger jeg absolutt ikke har. Jeg kan for eksempel spørre noe ala «jeg vil bake en god sjokoladekake til søsteren min, noen med en god oppskrift?» Da kan svaret bli «hvorfor vil du henne så vondt med å bake en kake som gjør henne overvektig? Hater du henne? Du er ond!» 😂 Anonymkode: 5601d...c5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå