AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Hei! Noen her inne som har vært alene mor/far eller er? Sånn fra starten av graviditeten? lang historie kort. Jeg er gravid, 27år og typen stakk siden jeg ville beholde. Lagde et helvete siden jeg ikke valgte abort noe han ville ha. så er det noen her som har opplevd det samme? Hvordan var det osv..☺️ Anonymkode: 5a60a...c52 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Dette er ikke min historie, men en venninnes. Hun tok samboeren sin i utroskap mens hun var gravid. Det var en veldig vond prosess, og han endte med å dumpe henne. Veldig trist, og de hadde vært sammen i over 10 år. Dette er begges første barn, og plutselig gikk hun fra å ha en samboer til å skulle vente et barn alene. MEN det som er fint, er at hun takla det så utrolig bra! Hun sa selv at hun trodde hun takla det bra FORDI hun var gravid. Plutselig handla ting ikke om henne lengre, men om den kommende babyen! Hun kunne ikke legge seg ned og sørge, hun måtte være "stå i det" for å gi barnet den beste starten på livet som mulig. Jeg tror man kan finne mange "indre styrker" man ikke visste man hadde i slike situasjoner. Sender deg en stor og varm klem! ❤️ Anonymkode: ac8c4...e55 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Oppdaget jeg var gravid kun noen uker etter samlivsbrudd for 10år siden. Far var ikke tilstede under graviditeten, men har vært involvert med barnet siden fødsel. Vært alene med barnet i 9 år. Vært tøft, og fint, og vanskelig, og fantastisk alt på samme tid. Angrer overhode ikke på at jeg beholdt, men det er tøft til tider. Anonymkode: 48233...ef2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Var naturligvis ikke alenepappa under graviditeten, men har vært det hele veien etterpå. Det er ikke det optimale, men det er ikke noe problem. Vi klarer oss kjempefint. Anonymkode: e4af9...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå