AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg har i alle år brukt Escada - Magnetism. Men jeg syns rett og slett ikke den lukter så godt lenger. Vet ikke om de har forandret på noe i parfymen, eller om det er jeg som har forandret meg. Syns den lukter godt, men før kunne jeg då en litt sånn "nyforelska" følelse av lukten 😅 Nå får jeg ikke det lenger. Problemet er at jeg ikke finner noe jeg liker. Og man blir jo helt "blind" av å gå til et parfymeri når det er så mange forskjellige lukter. Jeg har prøvd Black opium. Men den likte jeg ikke så veldig godt.. Ellers så liker jeg veldig godt lukten av kokos. Noen som har en parfyme å anbefale? Anonymkode: 70238...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Del Skrevet 24. oktober 2023 Prøv Versace sin Dylan Purple, den er himmelsk😍 Anonymkode: de03e...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 24. oktober 2023 #3 Del Skrevet 24. oktober 2023 Lancome hypnose er veldig god 🥰 min absolutte favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #4 Del Skrevet 25. oktober 2023 Prøv Narciso cube, den orange. Tror den heter ambre. Den lukter litt «tropisk», får sommer-vibes av den. 😀 Anonymkode: bcad5...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lancome la vie est belle er min favoritt. Anonymkode: da8a4...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. oktober 2023 #6 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg opplever at dufter endrer seg for meg. Altså noe jeg elsket før, kan jeg plutselig ikke ha lengre. Før var vanilje noe jeg elsket, nå kan jeg ikke ha det. Ifjor oppdaga jeg Armani si, og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke hadde hatt den før. Nå synes jeg den er for sterk og skarp. Så ble jeg helt fortapt i Chanel sine, særlig Mademoiselle og Chance. Nå klarer jeg ikke bruke de lengre, og Mademoiselle fremstår når for unisex for meg. I stedenfor faller jeg nå for mer blomstrete og søtere dufter. Det hadde jeg aldri trodd😅 derfor blir mine tips utifra hva jeg liker godt om dagen og synes er verdt å sjekke ut; • Christian Dior Miss Dior Absolutely Blooming edp • Gucci Flora Gorgeous Gardenia edp • Parfums de Marly Delina La Rosée edp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Del Skrevet 27. oktober 2023 Dior sin J'adore er min evige favoritt. Anonymkode: 03300...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå